اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چنگیز قیاسی در گفت‌وگو با فارس:

رسانه نقشی اساسی در توسعه مشارکت مردم در همه صحنه‌ها دارد

خبرگزاری فارس: روزنامه‌نگار برگزیده جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: رسانه‌ها و مطبوعات قدرت ترسیم و تعیین مسیر برای افکار عمومی دارند و نقشی اساسی در توسعه مشارکت مردم در همه صحنه‌ها بر دوش می‌کشند.

رسانه نقشی اساسی در توسعه مشارکت مردم در همه صحنه‌ها دارد

چنگیز قیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جنس کار رسانه این است که افکار عمومی را راهبری کند و از این رو نگاه تخصصی و تأثیرگذار در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در ایامی مانند انتخابات چشم و گوش بسیاری از مردم و عوام به خواص و از جمله خواص به رسانه‌هاست و رسانه باید کارکرد و ظرفیت تعیین مسیر صحیح به افکار عمومی را داشته باشد.

سردبیر هفته نامه محلی کرمانشاه که هفته گذشته به عنوان یکی از برگزیدگان هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها مورد تجلیل قرار گرفت، افزود: توفیق پیدا کردم به عنوان نماینده جامعه رسانه‌ای کرمانشاه در جشنواره حضور یابم و در بخش بهترین تیتر خبری نشریات استانی جشنواره با تیتر «پسته‌ خندان و مشتری گریان» شرکت کرده و جایزه دوم را به دست آورم.

قیاسی موفق شده است تاکنون در جشنواره‌های مختلف در بخش رسانه از جمله کسب مقام دوم جشنواره ملی جوان ایرانی در حوزه رسانه بخش تیتر با تیتر "با کدام نرخ نان بخوریم"، مقام نخست دومین جشنواره سراسری بیمه در رسانه در بخش گزارش با گزارشی تحت عنوان "بیمه چتری واجب‌تر از سقف" کسب مقام نخست اولین جشنواره منابع طبیعی و رسانه در بخش سرمقاله و یادداشت با یادداشتی تحت عنوان "دود این آتش به چشم کی می‌رود" عناوین برتر را به دست آورد.

قیاسی فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری دانشگاه یزد است و به عنوان سردبیر هفته‌نامه‌های استانی فال و تماشا، عهد جوانی، دریابار، کرمانشاه، کرمانشاه فردا و سایت خبری فر‌نیوز فعالیت کرده است.

انتهای پیام/آ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول