اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تحلیل‌گر سیاسی:

تحقق مشارکت حداکثری اولویت اصلی انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: یک روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی گفت: تحقق مشارکت حداکثری اولویت اصلی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

تحقق مشارکت حداکثری اولویت اصلی انتخابات مجلس است

محمد سیروس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: حضور وسیع و گسترده مردم و تحقق مشارکت حداکثری اولویت اصلی نهمین دوره انتخابات در اسفند ماه جاری است.

این روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی گفت: با توجه به اتفاقات مهم در عرصه بین‌المللی مانند بیداری اسلامی و اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در فضای جامعه انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: امروز چشم مردم بسیاری از کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه به ملت ایران است و مردم ایران در راستای پرچمداری بیداری اسلامی باید با مشارکت پرشور خود در انتخابات بار دیگر پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

سیروس تشکیل مجلسی قوی و کارآمد را به منظور ظرفیت‌سازی برای مقابله با تهدیدات مختلف و متنوع دشمنان حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نتیجه انتخاب صحیح و تشکیل مجلسی کار آمد تقویت وحدت و انسجام ملی و الگوسازی برای بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان است.

کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز تصریح کرد: ایجاد برنامه جامع توسعه تمام‌جانبه شهرستان شیراز و استان فارس با همکاری اقشار و نخبگان جامعه از جمله ملزومات حرکت به سمت پیشرفت است.

وی افزایش سهم این استان در توسعه سیاسی و اقتصادی ملی با تکیه بر نخبگان جوان را از دیگر نیازهای استان فارس خواند و خاطرنشان کرد: پیگیری برای تحکیم جایگاه این استان در تحقق جنبش نرم‌افزاری و علمی و پیگیری ایجاد هماهنگی بیشتر میان دانشگاه، صنعت و بازارهای منطقه‌ای نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

این فعال عرصه فرهنگ و رسانه در ادامه با اشاره به بیانات و رهنمودهای امام (ره) پیرامون شرایط کاندیداهای مجلس ابراز داشت: ملت باید به اشخاصی که احتمال انحراف در آنان می‏رود، رأی ندهند که به چنین اشخاص اعتماد نمی‏شود کرد و رأی به آنان موجب مسئولیت است.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول