اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

تحکیم پایه‌های انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش داده و پایه‌های انقلاب را تحکیم می‌کند.

تحکیم پایه‌های انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استفاده از رأی و نظر مردم در اداره کشور و تصمیم‌گیری‌های کلان بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در بهمن 57 است.

وی تأکید کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب تأکید فرمودند که این نظام با رأی همه اقشار جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان اداره می‌شود و این شیوه مقدس طی سه دهه بعد از انقلاب هم‌چنان ادامه دارد.

* علت تأکید رهبران انقلاب بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه ضرورتی داشت که امام خمینی(ره) و پس از ایشان رهبری عظیم‌الشأن انقلاب به این اندازه بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد در کشور تأکید داشته و دارند، گفت: هیچ حکومتی قادر نیست که جدای از مردم حرکت کرده و به طور قطع حاکمانی که از حمایت مردم محروم هستند، قادر به انجام برنامه‌های خود نخواهند بود.

فرهادی با بیان اینکه علت زبونی و ذلت حکومت‌های طاغوت در برابر بیگانگان عدم اتکای پادشاهان و سران طاغوت به حمایت‌های مردمی بود، گفت: امام خمینی(ره) به درستی این واقعیت را درک فرموده و از همان نخستین روزها، تمام برنامه‌ها و اهداف خود را براساس رأی و نظر مردم اجرا می‌کردند.

وی ادامه داد: پس از رحلت امام(ره)، رهبری عظیم‌الشأن انقلاب نیز همین شیوه را در اداره جامعه پیگیری فرموده و نقطه تمایز جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای مسلمان منطقه، در همین نکته است.

استاندار البرز تأکید کرد: همین امر موجب اقتدار و عزت انقلاب شده و شاهد هستیم که در شرایط بحران و ناامنی منطقه، ایران اسلامی با جدیت و سربلندی برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

* ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی

فرهادی با تأکید بر اینکه برای تداوم راه انقلاب مردم باید حضور خود را در صحنه‌های مختلف حفظ کنند، گفت: این حضور باعث تحکیم پایه‌های نظام و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.

وی افزود: خوش‌بختانه ملت ایران آگاه و با بصیرت هستند و می‌دانند که هر رأی آنها در نهمین دوره انتخابات مجلس چه تأثیری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری، کشورهای غربی مجبور به عقب‌نشینی از مواضع منفی خود در قبال ملت و حکومت ایران خواهند شد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول