اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

انتخابات مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: انتخابات مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات مظهر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد امروز در جمع مردم و دانش‌آموزان بروجردی در دبیرستان احمدیه برگزار شد، گفت: در کشور ما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 30 انتخابات مختلف و متعدد برگزار شده است، که این نشان می‌دهد مردم ایران در سرنوشت خود دخالت دارند و همچنین مردم ولایت‌مدار در اداره امور مشارکت حداکثری دارند.

حجت‌الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ملت ایران با حضور پر شکوه و حداکثری خود در 12 اسفند برای انتخابات نمایندگان مجلس نهم بار دیگر حماسه‌ای عظیم می‌آفرینند.

وی با اشاره به اهمیت وقت وزمان افزود: وقت گوهر گرانب‌هایی است، که با هیچ چیز قابل قیاس نمی‌باشد و باید توجه داشته باشیم، که عمر و وقتمان را به راحتی از دست ندهیم.

حجت‌الاسلام ترابی بیان کرد: دانش‌آموزان باید اوقات گرانب‌های عمر خود را از دست ندهند و حداکثر استفاده را از فرصت‌ها داشته باشند.

در این مراسم سرپرست آموزش و پرورش بروجرد شاهوردی‌زاده، کاوند معاون پرورشی و جمعی از کارشناسان و کادر آموزشی، اجرایی به همراه دانش‌آموزان این دبیرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول