اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرد

لزوم هزینه کردن شرکت‌های اقتصادی در ورزش زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به فعالیت شرکت‌های اقتصادی در استان زنجان که در برخی موارد هم فعالیت آنها منجر به ایجاد آلودگی برای استان می‌شود، گفت: این شرکت‌ها باید ملزم به هزینه کردن در ورزش استان زنجان شوند.

لزوم هزینه کردن شرکت‌های اقتصادی در ورزش زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در نشست سالانه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه در امور ورزش استان زنجان به ویژه فوتبال اظهار داشت: طی مدت ریاست خود بر هیئت فوتبال استان زنجان ساختار هیئت فوتبال اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های انجام شده استان زنجان وارد طرح آسیا ویژن شده است، افزود: زنجان جزو 10 استانی است که موفق به ورود به طرح آسیا ویژن شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان از برگزاری 467 مسابقه فوتبال طی یک سال گذشته در استان زنجان خبر داد و گفت: این مسابقات با برنامه‌ریزی در بهترین شرایط برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های متعدد داوری و مربیگری در استان زنجان تصریح کرد: اغلب این کلاس‌ها به صورت رایگان برگزار شده است.

اصفهانیان با اشاره به فعالیت بانوان در ورزش فوتبال گفت: بانوان نیز به مانند آقایان در مسابقات استعداد یابی در رده‌های سنی شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور بانوان فوتبالیست استان زنجان در اردوهای تیم ملی گفت: این حضور در حالی است که برای بانوان استان زنجان هیچ مسابقه‌ای در رشته فوتبال برگزار نمی‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با تاکید بر استقبال از همه صاحب نظران فوتبال استان برای کمک گرفتن در اداره فوتبال تاکید کرد: اگر کسی بخواهد در مقابل هیئت بایستد با او مقابله خواهد شد.

وی مجمع را عالی‌ترین نظام تصمیم‌سازی در امور فوتبال اعلام کرد و افزود: حرکت در مجمع باید طوری باشد که وحدت رویه را در امور فوتبال استان و به تبع آن کشور به همراه داشته باشد.

اصفهانیان با اشاره به فعالیت شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ در استان زنجان که فعالیت آنها در برخی موارد هم منجر به ایجاد آلودگی در سطح استان زنجان می‌شود، تصریح کرد: لازم است این شرکت‌ها بابت فعالیت در سطح استان زنجان هزینه‌هایی هم در امرو ورزش انجام دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول