اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان- 84:

انتخابات مجلس یکی از آزمون‎های بزرگ پیش‎ روی ملت است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از آزمون‎های بزرگ پیش روی ملت انتخابات مجلس نهم است.

انتخابات مجلس یکی از آزمون‎های بزرگ پیش‎ روی ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در جلسه مسئولان سیاسی سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: بزرگ‌ترین مانع سر راه قدرت‎های استکباری، انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از توسعه انقلاب اسلامی تصریح کرد: در بین قدرت‎های استکباری اختلافات فراوانی است اما در مقابله با انقلاب اسلامی ایران به وحدت می‎رسند و در پی جلوگیری از توسعه انقلاب و یا حداقل کنترل آن هستند اما، با بصیرت مردم ما ناکام ماندند.

غلامی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در تمامی صحنه‎ها به ویژه انتخابات مجلس نهم گفت: این انتخابات با توجه به شرایط بین‌المللی و صف‎بندی‎های دشمنان و همچنین بیداری اسلامی کشورهای منطقه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: در آینده‎ای نزدیک انقلاب اسلامی در تحولات منطقه و بسیاری از معادلات بین‎المللی تاثیرگذار خواهد بود به همین دلیل دشمن در پی نفوذ در ارکان نظام است و یا حداقل تلاش می‎کند در انتخابات چالش امنیتی ایجاد کند تا در نهایت مجلس ناکارآمد شکل بگیرد.

وی با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اضافه کرد: شورای نگهبان وظیفه دارد افراد با صلاحیت را معرفی کند ولی انتخاب اصلح با آحاد جامعه است و همه باید تلاش کنند که انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول