اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات پاکدشت خبر داد

احراز صلاحیت 11 داوطلب نامزدی انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت از تایید صلاحیت 11 نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

احراز صلاحیت 11 داوطلب نامزدی انتخابات مجلس

عین‌الله تاجیک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از احراز صلاحیت 11 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: طبق اعلام شورای صلاحیت 11 نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت تایید شدند.

معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به تلاش همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی و توطئه‌های آنها علیه ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در 22 بهمن ماه عنوان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را نقش بر آب می‌کنند.

تاجیک با معرفی نامزدهای تایید صلاحیت شده بر اساس حروف الفبا گفت: فرهاد بشیری، مومن تاجمیری، اسماعیل صالحی، باقر علیزاده، علی همت عندلیبی، اصغر فلاحتی مجاور، محمد قمی، صفر کریم‌وند، رضا کریمی واقف، ابوالفضل هداوند میرزایی و مرتضی واحدی نامزدهای تایید شده برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی با شور خبر داد و گفت: در راستای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 122 شعبه آراء مردم را در این دوره از انتخابات اخذ می‌کنند که از این میان پنج شعبه سیار، 30 شعبه در حوزه فرعی شریف‌آباد و الباقی صندوق‌ها در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت به جمع‌آوری آراء مردم مشغول می‌شوند.

معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه تمامی شعب اخذ رأی ثابت و سیار شهرستان پاکدشت، به صورت تمام الکترونیک آراء مردم را اخذ می‌کنند، بیان داشت: با این وجود همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در شهرستان آماده است و آموزش‌های لازم به عوامل برگزاری انتخابات داده شده است.

تاجیک با اشاره به تبلیغات رسمی نامزدها عنوان کرد: نامزدها از ساعت 8 صبح روز چهارم اسفند ماه تا ساعت 8 صبح روز یازدهم اسفندماه می‌توانند بر اساس قانون، تبلیغات خود را انجام و برنامه‌هایشان را به مردم ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در پایان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران می‌زنند.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول