اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی:

هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از برگزاری همایش بین‌المللی دکترین مهدویت سال آینده در مشهد خبر داد.

هشتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کمالی عصر امروز در نشست خبری که در محل سالن کنفرانس بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: هشتمین همایش "دکترین مهدویت با همکاری موسسه راه روشن و بسیج هنرمندان 12و13 تیرماه سال آینده برگزار می‌شود.

کمالی با اشاره به مضامین این همایش عنوان کرد: مضامین زمینه‌سازی فرهنگی، هنر زمینه‌ساز، هنر موعودگرا، راهبردها و راهکارهای فرهنگی از جمله موضوعات هشتمین همایش "دکترین مهدویت" است.

وی در ارتباط با فراخوان این همایش گفت:  شرکت‌کنندگان در این همایش می‌توانند آثار ارسالی خود را به هشتمین همایش " دکترین مهدویت" تا اول خرداد ماه سال 91 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی تصریح کرد: آثار ارسالی به همایش "دکترین مهدویت" باید در 25 صفحه باشد و هیچ اثری نباید در نشریه و فصلنامه و مجله تاکنون در داخل یا خارج از کشور چاپ و یا کپی شده باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از کسب رتبه نخست کشوری این استان در جشنواره‌های فیلم کوتاه و عکس در سال جاری خبر داد و گفت: جشنواره‌های فیلم کوتاه با عنوان "سکانس بیداری" در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن، پویا نمایی و نماهنگ و جشنواره عکس با عنوان "قاب بیداری" با موضوعات انسان و پایداری، آیین و سنن و انسان و سازندگی در سال جاری برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج هنرمندان متولی برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی است، عنوان کرد: خراسان رضوی در مجموع در جشنواره‌های فیلم کوتاه، شعر و عکس رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داده است و به صورت خاص در بخش پویانمایی و مستند داستانی رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

کمالی عملکرد سازمان بسیج هنرمندان را با وجود تازه تاسیس بودن آن مثبت ارزیابی کرد و گفت: این سازمان از شش سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و سه هزار نفر عضو دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره‌های بسیج هنرمندان دو سالانه است و هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، متذکر شد: پیگیری بیمه هنرمندان، برگزاری جشنواره‌های متعدد، حمایت‌های مالی، اعطای وام و پشتیبانی از هنرمندان بسیجی از جمله اقداماتی است که سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به دیگر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در سال آینده گفت: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، ادبیات داستانی و تئاتر بسیج از جمله جشنواره‌هایی است که در سال 91 برگزار می‌شود برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره‌ها محدودیت سنی وجود ندارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول