اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان:

هدف طرح معرفت، آشنایی دانش‌آموزان با مهدویت است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان گفت: هدف از برگزاری طرح معرفت آشنایی دانش‌آموزان با موضوع مهدویت است.

هدف طرح معرفت، آشنایی دانش‌آموزان با مهدویت است
به گزارش خبر گزاری فارس از همدان حسن مظاهری ظهر امروز در همایش یک روزه مربیان و معاونان پرورشی مدارس استان همدان با موضوع برگزاری طرح بزرگ معرفت 2 در مدارس استان همدان اظهار داشت: هدف از این طرح آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مهدویت و برقراری ارتباط معنوی قوی با امام زمان (عج) است.

وی بیان داشت: مخاطبان و دانش‌آموزان ما اگر خطا می‌روند از روی ناآگاهی است برای این که ما به آنها مسائل را نگفتیم یا اگر گفتیم کم گفتیم و البته در این نااگاهی دیگران هم سهیم هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: اگر فرزندان ما نسبت به نماز و مسائل دینی کوتاهی می‌کنند مربوط به پیچ و خم‌هایی است که خودمان به آنها نشان ندادیم و آنها را توجیه نکردیم.

وی افزود: ما در یک کشور مسلمان زندگی می‌کنیم اگر معلمان و مدیران ما در هنگام شنیدن صدای اذان، نماز اول وقت خودشان را در مدرسه بخوانند دانش‌آموزان نیز با دیدن این صحنه از آنها الگو می‌گیرند و این همان راهی است که فرزندان ما هدایت می‌شوند.

مظاهری خاطرنشان کرد: یک روایت از معصوم(ع) هست که به ما ثابت می‌کند آموزش علوم اهل بیت به دیگران، ارزش بسیاری دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در رابطه با این روایت کافی است که مربی پرورشی به عنوان کسی که با معارف حق آشنا و در خط اسلام و انقلاب است در او انگیزه ایجاد ‌شود.

وی با بیان اینکه طرح معرفت مبنی بر تبیین و تأکید در مهدی‌شناسی است، افزود: بحث مهدویت و نماز بسیار مهم است که هر کدام باید به صورت جداگانه و مهم مورد توجه باشد.

مظاهری بیان داشت: هدف از طرح معرفت آشنایی 40 هزار دانش آموز در استان و بیان موضوع مهدویت است و این که دانش‌آموزان بدانند که امام عصر(عج) ناجی بشریت است و سعی کنند تا ارتباط معنوی با ایشان برقرار کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول