اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی:

مردم با حضور در انتخابات مردم‌سالاری دینی را به نمایش بگذارند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما با حضور در انتخابات در حقیقت مردم‌سالاری دینی را به شکل شایسته به نمایش می‌گذارند چرا که نظام ما نظام مردمی است.

مردم با حضور در انتخابات مردم‌سالاری دینی را به نمایش بگذارند

آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه همایش جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برای نشان دادن شاخص‌های کاندیداهای اصلح به مردم، جبهه متحد اصولگرایی منشور اصولگرایی را بر چهار اصل و 12 بند تدوین کرده است.

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرایی با برشمردن این ویژگی‌ها خاطرنشان کرد: اصولگرایی واقعی کسی است که به جمهوری اسلامی، قانون اساسی، خط و سیره امام و ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی پایبند باشد و در عمل نیز به آنها التزام نشان دهد.

کعبی 12 ویژگی اصولگرایان را سابقه درخشان در دفاع از ارزش‌های اسلام، پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی، التزام به ولایت فقیه، اهتمام و توجه به روحانیت و مرجعی، ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافیگری، اعتقاد به آزادی مشروع و نظام مردم‌سالاری دینی، عدالت‌محوری، مبارزه با فساد در تمام جنبه‌ها، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و بالاتر از همه اعتقاد به وحدت قوا و نیروهای اصولگرا اعلام کرد.

این عضو جامعه مدرسین با قدردانی از حرکت خوب و قابل تقدیر در اردبیل توسط جبهه متحد اصولگرایی در یک‌کاسه کردن لیست جبهه متحد و پایداری خاطرنشان کرد: این حرکت می‌تواند الگو و مدل اجرایی در کشور باشد.

کعبی اظهار امیدواری کرد: در تهران نیز بتوان به اشتراکات خوبی در وحدت اصولگرایان دست یافت و لیست واحدی ارائه شود.

وی گفت: انتظار می‌رود مجلس آینده با شناخت ملت ایران در انتخاب کاندیداهای اصلح به مجلس اصولگرا، انقلابی و ارزش‌مدار تبدیل شود تا بسیاری از چالش‌ها برطرف و جریانات فتنه و نفاق و انحراف و فساد بساطشان برچیده شود.

وی افزود: همه به یک اندازه مسئول هستند و باید مواظب رای به انسان‌های اصلح و شایسته بود چرا که مشارکت مردم ما در انتخابات با نظام غرب قابل قیاس نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مشارکت در انتخابات غرب مابین 20 تا 30 درصد است در حالی که مردم ما و هر شهروند ایرانی با احساس مسئولیت و در قالب اقشار و گروه‌های مختلف در صحنه حاضر می‌شوند و درصد مشارکت ما همیشه بالای 70 درصد بوده است.

آیت‌الله کعبی اضافه کرد: مردم ما با شرکت در انتخابات در حقیقت مردم‌سالاری دینی را به شکل شایسته به نمایش می‌گذارند چرا که نظام ما نظام مردمی است و راه یافتگان به مجلس افتخار می‌کنند که در جایگاهی والاتر از حتی یک وزیر می‌توانند برای این مردم خدمتی ماندگار و شایسته انجام دهند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول