اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نمایندگی مجلس نهم رودبار:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تثیبت نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای نمایندگی مجلس نهم رودبار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تثیبت نظام می‌شود و نفوذ و قدرت نماینده را در مجلس برای طرح مسایل ضروری بیشتر می‌کند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تثیبت نظام می‌شود

عطاءالله حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حضور و مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تثبیت و ثبات نظام می‌شود.

وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت‌ساز موجب قدرت ارزش‌های نظام می‌شود و هر قدر نظام دارای امنیت باشد منافع مردم نیز تامین می‌شود.

مدیرعامل گروه کارخانه‌های صنعتی و معدنی ایران اضافه کرد: کسب کرسی نمایندگی مجلس با جلب اکثریت آرای مردم، نفوذ و قدرت نماینده را در مجلس و طرح مسائل ضروری کشور بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک نماینده باید در عرصه ملی با شجاعت و شهامت از منافع، ارزش‌ها و رهبری دفاع کند خاطر نشان کرد: یک نماینده باید مدافع سر سخت ملت باشد.

حکیمی با بیان اینکه طرح‌ها و لوایح باید به نفع منافع ملی باشد گفت: انتخاب نماینده اصلح و کارآمد از طرف مردم در تحقق این امر نقش اساسی دارد.

این کاندیدای اصولگرا عدم تغییر شاخص‌های اعتباری را مهم‌ترین دلیل محرومیت رودبار عنوان کرد و ابراز داشت: شاخص‌های اعتباری استان به دلیل گسیل امکانات پس از زلزله 69 رودبار را به عنوان یکی از شهرستان‌های توسعه نیافته معرفی کرده است در حالی که به دلیل اصولی نبودن امورات نارسایی‌های بسیاری در شهرستان وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در دوره هفتم بیش از 70 کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان آسفالت شدند اذعان داشت: طبق مستندات و آمار، مقدار آسفالت رودبار سه دوره قبل از دور هفتم تنها 28 کیلومتر آسفالت بود.

حکیمی آسفالت روستاهای سیدان، حاجی شیرکیا، راجعون، گنبک، حاجی‌ده، کیاباد، کیابادتخت، اسطلخ‌کوه، طالکوه تا گلنگش و.... را از جمله روستاهای برخوردار از آسفالت روستایی در دوره هفتم مجلس عنوان کرد.

وی آب شرب شهرها و روستاهای رودبار را یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: مجوز احداث سد «دیورش» برای تامین آب شرب رودبار گرفته شد و مطالعات فنی فاز آن نیز انجام شده است.

به گفته این نماینده دوره هفتم مجلس، مشکل کم‌آبی شهرهای رستم‌آباد، رودبار، منجیل و لوشان با احداث این سد برطرف و کشاورزی منطقه رحمت‌آباد و بلوکات نیز متحول می‌شود.

وی اخذ مجوز احداث سد صیقلده خور گام را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در دوره هفتم مجلس برشمرد و اذعان داشت: این طرح جزو مصوبات دولت است و با احداث آن شاهد تحول نوین در حوزه کشاورزی بخش خورگام می‌شویم.

حکیمی از احداث اتوبان سیاهکل، دیلمان، بره‌سر به توتکابن خبر داد و گفت: رایزنی‌ها در این سال‌ها برای احداث این مسیر انجام گرفته و ساخت آن دو بخش رحمت‌آباد و خورگام را از بن‌بست خارج می‌کند.

وی ساماندهی رودخانه سیاهرود رحمت‌آباد و بلوکات و مسیر رانشی «سندس» را از جمله برنامه‌های نمایندگی خود عنوان کرد و یادآور شد: با مشخص شدن مسیر عبوری اتوبان دیلمان به توتکابن، ساماندهی این مسیر انجام می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت‌ها امانت الهی هستند اظهار داشت: یک نماینده نباید منطقه‌ای فکر کند و باید برای توسعه همه جانبه تمام شهرها و روستاها تلاش داشته باشد.

وی نماینده اصلح را سربازی برای نظام، رهبری و ملت دانست و تصریح کرد: یک نماینده با دارا بودن چنین خصوصیاتی قادر به اجرای اهداف و برنامه‌هایش است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول