اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی نور خبر داد

توزیع 40 هزار اصله نهال در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: رئیس منابع طبیعی نور از توزیع 40 هزار اصله انواع نهال (سوزنی برگ و پهن برگ) از اول اسفند در این شهرستان خبر داد.

توزیع 40 هزار اصله نهال در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، موسی مقیمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی شهرستان نور با اعلام روز شمار هفته منابع طبیعی بیان کرد: برنامه‌های متنوع این هفته با محوریت فرهنگ سازی در حفظ عرصه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور دانشکده منابع دریایی دانشگاه تربیت مدرس در شهرستان نور از مهم‌ترین برنامه‌های هفته منابع طبیعی در شهرستان نور برگزاری همایش استانی مرتبط با همکاری و حضور دانشگاه تربیت مدرس و آزاد اسلامی واحد نور است که در 20 اسفند در دانشگاه تربیت مدرس نور برگزار می‌شود.

مقیمی برگزاری مانور یگان حفاظت جنگل در 17 اسفند، حضور دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس در مدارس شهرستان‌های نور و محمودآباد به منظور تبیین اهداف منابع طبیعی در بین دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

رئیس منابع طبیعی نور از دیگر برنامه‌های ستاد هفته منابع طبیعی شهرستان نور را بازدید از حوزه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی، شرکت پرسنل در نماز جمعه و توزیع نهال در مقابل مصلی‌های نماز جمعه اعلام کرد.

وی همچنین نواختن زنگ طبیعت در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله‌نویسی در سه سطح در بین فرزندان همکاران، ارسال پیامک، دیدار با ائمه جمعه نور و چمستان، دیدار با چهره‌های ماندگار منابع طبیعی را از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی نور برشمرد.

رئیس منابع طبیعی نور در ادامه گزارشی از فعالیت سال 90 ارائه کرد و گفت: در طول 11 ماه گذشته 89 فقره پرونده قاچاق حمل فرآورده‌های جنگلی تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول