اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری کردستان:

جرایم انتخاباتی در کردستان بدون نوبت رسیدگی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دادگستری استان کردستان با تأکید بر مقابله جدی با متخلفان انتخاباتی در استان از رسیدگی بدون نوبت این پرونده‌ها در استان خبر داد.

جرایم انتخاباتی در کردستان بدون نوبت رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علی‌اکبر گروسی ظهر امروز در همایش استانی اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات کردستان در سنندج اظهار داشت: خوشبختانه در طول عمر با برکت نظام اسلامی و در همه انتخابات گذشته، استان کردستان کمترین تخلفات انتخاباتی را در بین استان‌های مختلف کشور داشته و از این لحاظ رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: رقابت سالم انتخاباتی و انجام تبلیغات در فضایی بدون شبهه و جلب اعتماد مردم می‌تواند در ارتقای مشارکت و حضور آنان در پای صندوق‌های رأی بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: همگام با سراسر کشور شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در استان تشکیل شده و هم‌اکنون مشغول به فعالیت است.

گروسی خاطر نشان کرد: جرایم انتخاباتی احصا شده و در اختیار همه مسئولان اجرایی انتخابات در استان قرار گرفته است و امید است قوانین انتخاباتی بدون اعمال سلیقه اجرایی شود.

وی اظهار داشت: همه جرایم انتخاباتی در کردستان بدون نوبت رسیدگی شده و شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی استان با تمام توان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد خواهد کرد.

گروسی خاطر نشان کرد: بی‌طرفی، امانت‌داری و انجام صحیح مسئولیت‌های محوله در قالب قوانین و آیین‌نامه‌های ابلاغی از جمله وظایف اعضای برگزاری ستادهای اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات بوده و امید است این مهم در استان کردستان به نحو احسن اجرایی شود.

مدیر کل دادگستری استان کردستان ابراز امیدواری کرد که با درایت و تلاش همه جانبه مدیران استان شاهد کمترین تخلفات در عرصه انتخابات استان باشیم و همچون گذشته استان کردستان جزو استان‌های پاک کشور از لحاظ جرایم انتخاباتی باشد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول