اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌ها انجام شد

آموزش روابط عمومی الکترونیک به مدیران خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: دوره آموزش روابط الکترونیک مدیران روابط عمومی خراسان شمالی با تلاش شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌ها برگزار شد.

آموزش روابط عمومی الکترونیک به مدیران خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدرس این دوره آموزشی را که حمید ضیایی‌پرور از اساتید روزنامه نگاری و روابط عمومی بر عهده داشت، شرکت کنندگان با مبانی روابط عمومی الکترونیک آشنا شدند.

این دوره آموزشی که با کوشش استانداری خراسان شمالی برگزار شد، مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های استان شرکت داشتند.

به گفته سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، این دوره آموزشی به مدت 12 ساعت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

سید یحیی هاشمی‌نژاد با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف ارتقای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به اجرا درآمد، افزود: برگزاری دوره‌های مختلف برای روابط عمومی‌ها نیز در دستور کار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای تمام شرکت کنندگان در این دوره‌ها گواهی شرکت نیز صادر می‌شود.

هاشمی‌نژاد یادآور شد: برای تقویت اطلاع رسانی در استان تاکنون چند نشست مشترک نیز با شرکت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های استان برگزار شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول