اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر میراث فرهنگی قشم:

اماکن اقامتی قشم ملزم به استانداردسازی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از لزوم استانداردسازی اماکن اقامتی به ویژه بخش هتلینگ این جزیره خبر داد.

اماکن اقامتی قشم ملزم به استانداردسازی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، تورج امانی با بیان این مطلب گفت: استانداردسازی اماکن اقامتی قشم با توجه به بحث توریست پذیری منطقه، با هدف تکریم میهمانان و گردشگران جزیره زیبای قشم بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: افزایش سطح ارتقاء کیفی خدمات در اماکن اقامتی به ویژه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها بر ماندگاری بیشتر میهمانان و گردشگران در جزیره قشم تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: نقش اماکن اقامتی برای افزایش زمان ماندگاری میهمانان جزیره قشم از معمول سه روز به یک هفته یا بیشتر از آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز بر استانداردسازی این اماکن با هدف ارائه خدمات بهتر به میهمانان تاکید دارد.

امانی با اشاره به اهمیت بازرسی از اماکن اقامتی بیان داشت: بازرسان ویژه مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به طور مستمر بر نحوه عملکرد این اماکن نظارت و درصورت مشاهده تخلف، بر اساس قانون با آنان برخورد خواهند کرد.

جزیره قشم در جنوب ایران در طول سال میزبان میلیون‌ها مسافر و گردشگری است که از نقاط مختلف ایران اسلامی و کشورهای خارجی با هدف تماشای آثار تاریخی و طبیعی این منطقه از جمله جنگل دریایی حرا، دره ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، طولانی‌ترین غار نمکی جهان، سایت‌های مرتبط با ژئوپارک، بادگیرهای بندر تاریخی لافت، چاه‌های تلا، قلعه پرتغالی‌ها، سواحل بسیار زیبا، موزه ژئوپارک، جزایر ناز و بسیار از شگفتی‌های دیگر عالم خلقت و همچنین خرید مناسب از بازارهای قشم، به این منطقه سفر می‌کنند. 

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول