اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل گمرک قشم اعلام کرد

افزایش 147 درصدی ورود مسافر به قشم

خبرگزاری فارس: مدیر کل گمرک قشم از افزایش 147 درصدی مسافر به جریره قشم طی روزهای 19 تا 22 بهمن ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 147 درصدی ورود مسافر به قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا قادر با بیان این مطلب گفت: طی این مدت قریب به 74 هزار مسافر از طریق مبادی اسکله‌های ذاکری، لافت و فرودگاه بین المللی قشم وارد قشم شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 147 درصدی برخوردار است.

وی افزود: طی مدت یاد شده همچنین شاهد خروج 67 هزار و 212 مسافر از جزیره قشم بودیم که در مقایسه با دوره مشابه چهار روزه سال گذشته، 102 درصد رشد داشته است.

مدیر کل گمرک قشم با اعلام تردد 140 هزار و 292 مسافر طی روزهای 19 تا 22 بهمن تصریح کرد: این میزان تردد طی چهار روز اعلام شده  و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از رشد 124 درصدی دارد.

وی همچنین از ورود 11 هزار و 709 خودرو و خروج 9 هزار و 718 دستگاه وسایل نقلیه از جزیره قشم  در این مدت خبر داد و گفت: این میزان ورود و خروج خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 167 و 134 درصد رشد داشته است.

قادر با جمع بندی ورود و خروج 21 هزار و 427 خودرو طی چهار روز اعلام شده در بهمن سال‌جاری، از افزایش 151 درصدی آن نسبت به دوره مشابه در سال گذشته خبر داد.

وی در پایان با اشاره به جایگاه گردشگری قشم نزد هموطنانمان تصریح کرد: کارکنان گمرک قشم به همراه تلاشگران اداره بنادر، اسکله‌ها و فرودگاه بین المللی قشم با نزدیک شدن به ایام تعطیلات پایان سال، خود را برای ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمات به انبوه مهمانان آماده کرده‌اند.

جزیره قشم در جنوب ایران به دلیل سایت‌های مهم گردشگری، سواحل زیبا، بازار مناسب خرید و شرایط ویژه آب و هوایی کاملا بهاری در فصل سرد زمستان در طول سال میزبان چندین میلیون مسافر از اقصی نقاط کشور و همچنین دوستداران طبیعت از کشورهای خارجی است که اوج ورود و خروج مسافران به این جزیره زیبا  را می‌توان از 15 اسفند تا 15 فروردین مشاهده کرد.‌

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول