اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

هیئت‌های اجرایی انتخابات سلایق شخصی را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: هیئت‌های اجرایی در روند برگزاری انتخابات تمامی سلایق شخصی خود را کنار بگذارند.

هیئت‌های اجرایی انتخابات سلایق شخصی را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی پیش از ظهر امروز در جمع بازرسان و سربازرسان انتخابات حوزه انتخابیه میاندوآب اظهار داشت: انتخابات موهبتی الهی است و مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در تمامی انتخابات‌ها در کشور قدردان این نعمت و موهبت الهی هستند.

وی انتخابات را بالاترین سرمایه نظام اسلامی خواند و افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

طالبی ادامه داد: رمز پیروزی ایران اسلامی وحدت، همبستگی و همدلی مردم و مسئولان است از این رو مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی در روز 12 اسفند از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف آن صیانت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم با حضور خود اجازه خدشه‌دار کردن نظامی اسلامی را به دشمنان نمی‌دهند، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد توطئه و خدشه‌دار کردن اقتدار نظام اسلامی هستند ولی مردم با حضور آگاهانه و بابصیرت خود اجازه این کار را نمی‌دهند.

وی در ادامه اقدامات انجام شده در هیئت‌های بازرسی ستاد انتخابات استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: وظیفه اصلی ستاد انتخابات استان جلوگیری از هرگونه انحراف در روند برگزاری انتخابات است از این رو مجریان انتخابات باید تمام سعی و تلاش خود را در راستای عمل به وظایف خود به کار گیرند.

طالبی با اشاره به اهداف تشکیل هیئت‌های بازرسی در ستاد انتخابات استان بیان کرد: صیانت از آرای مردم و ارائه گزارش‌های تخلفات احتمالی نامزدها از اهداف تشکیل هیئت‌های بازرسی است و اعضای این هیئت باید به وظایف خود عمل کرده و در راستای صیانت از آرای مردم بکوشند.

وی با تأکید بر توجه ویژه کاندیداهای نمایندگی مجلس به دوری از بد اخلاقی و تخلف انتخاباتی گفت: در فرصت باقی‌مانده نامزدهای نمایندگی نهمین دوره مجلس در استان به دور از بد اخلاقی‌های انتخاباتی در چارچوب قانون رفتار کنند.

این مسئول با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی باید تمامی سلایق را کنار بگذارند، تصریح کرد: مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات باید با همدلی و اجرای کامل قوانین انتخابات، انتخاباتی صحیح و سالم را برگزار کنند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای صیانت از آرای مردم استان، یک هزار و 866 بازرس، 187 سربازرس و  125 نفر اعضای هیئت بازرسی حضور فعال دارند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول