اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم -151

2 میلیون مازنی می‌توانند در انتخابات رای دهند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تعداد واجدان شرایط رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو میلیون و 3 هزار نفر اعلام کرد.

2 میلیون مازنی می‌توانند در انتخابات رای دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران فارس و رسانه ملی با اعلام اینکه مازندران دو میلیون و 3 هزار نفر واجدان شرایط رأی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: 151 هزار نفر از این تعداد را رأی اولی‌ها تشکیل می‌‌دهد.

وی با اشاره به اینکه 146 نفر در مازندران برای رقابت انتخاباتی مجلس نام‌نویسی کرده‌اند، تصریح کرد: بیش از 70 درصد نامزدهای انتخاباتی در استان تأیید صلاحیت شده‌‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی در مازندران همزمان با سراسر کشور را 8 صبح فردا برشمرد و خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی 24 ساعت قبل از برگزاری خود انتخابات به پایان می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه تعرفه‌های مورد نیاز در 9 حوزه انتخابیه استان در اختیار فرمانداران قرار گرفته است از آمادگی عوامل نظامی انتظامی برای ایجاد انتخابات در حوزه‌های انتخابیه و صندوق‌های اخذ آرا خبر داد.

ابراهیمی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا بی‌قانونی تبلیغاتی را کنار بگذارند و بر اساس مقررات قانونی اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران در پایان با تأکید بر اینکه نامزدها و داوطلبان انتخابات در مازندران تاکنون قانونی عمل کرده‌اند، اعلام کرد: تمام شرایط برای برگزاری انتخابات قانونمند در 9 حوزه انتخابیه استان فراهم است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول