اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فرهنگیان در انتخابات نقش هدایتگری دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فرهنگیان در عرصه مهم انتخابات نقش هدایتگری و ارشاد دانش‌آموزان برای حضور در صحنه را دارند.

فرهنگیان در انتخابات نقش هدایتگری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: انتخابات عرصه نشان دادن اراده ملی در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است و در این انتخابات اجازه نخواهیم داد هیچ فردی برای سرنوشت ایران تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با کینه و طمع چشم به انتخابات مجلس نهم دوخته‌اند تا با خدشه‌ بر اراده و باور ملت حضور حداکثری مردم را در انتخابات کاهش دهند.

این مسئول تصریح کرد: ملت ما آگاه‌تر و بیدارتر از آن است که بخواهد با این گونه تبلیغات آبکی سرنوشت کشور خویش را به دست بیگانه بسپارد.

محمودزاده با بیان اینکه این انتخابات پاسخی دندان‌شکن به تمام تحرکات منفی فتنه‌گران و فتنه‌طلبان است، افزود: بعد از فتنه 88 ما اولین تجربه انتخاباتی را خواهیم داشت و این بار نیز دشمن متحمل شکست بسیار سختی از ایران خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: فرهنگیان ما نقشی تاثیرگذار در عرصه انتخابات دارند و هدایتگری‌‌های آنان می‌تواند بسیاری از توطئه‌های ریز و درشت دشمن را در نطفه خفه کند.

وی گفت: فرهنگیان ما همواره نقشی مهم در تمام صحنه‌های اجتماعی داشته‌اند و ما همواره فرهنگیان را در صفوف مقدم تامین سرنوشت کشور مشاهده کردیم و این بار نیز این قشر عظیم را آماده یاری‌رسانی نظام خواهیم دید.

این مسئول ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و در این عرصه نیز فرهنگیان با نقش مرجعیت و تاثیرگذار خود و دانش‌آموزان نیز با آگاهی وظیفه حماسی خود را ایفا خواهند کرد.

محمودزاده تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با هر وسیله تبلیغاتی ممکن برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در این امر خطیر و سرنوشت‌ساز کشور تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به برنامه برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان بسیجی اظهار داشت: با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همه باید پیگیر حضور حداکثری مردم و کمک به برگزاری هر چه باشکوه‌تر در این انتخابات باشیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول