اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه :/66

هرمزگان در آینده شاهد رخدادهای قرآنی بیشتری خواهد بود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برگزاری مناسب مسابقات قرآن در هرمزگان نشان دهنده توانایی‌های بسیار بالای این استان در برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است که به همین علت در آینده شاهد فعالیت‌های بیشتر قرآنی در استان هرمزگان خواهیم بود.

هرمزگان در آینده شاهد رخدادهای قرآنی بیشتری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام علی محمدی بعد از ظهر امروز در جریان دیدار با روسای یازده کمیته برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: استان هرمزگان با برگزاری مطلوب مسابقات سراسری قرآن کریم به خوبی شایستگی خود را در میزبانی برنامه‌های قرآنی نشان داد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیار خوب استاندار هرمزگان در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم، تصریح کرد: استاندار هرمزگان برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم تلاش‌های بی نظیری را از خود نشان داد به طوری که می‌توان وی را استاندار قرآنی کشور معرفی کرد.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با تقدیر از برگزاری مطلوب مسابقات سراسری قرآن کریم در بندرعباس، اظهار داشت: مسابقات سراسری قرآن کریم، مهم‌ترین رویداد قرآنی کشور محسوب می‌شود که در آن نخبگان قرآنی کشور حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن کریم برآیند فعالیت‌های قرآنی کشور طی یک سال محسوب می‌شود و برترین‌های این مسابقات، نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی خواهند بود.

محمدی با اشاره به برگزاری مطلوب مسابقات سراسری قرآن در استان هرمزگان، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن در استان هرمزگان و در کنار خلیج فارس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود که خوشبختانه ستاد برگزاری مسابقات توانست با طراحی برنامه‌ای بسیار خوب مسابقات را به خوبی برگزار کند.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: برگزاری مناسب مسابقات قرآن در استان هرمزگان نشان دهنده توانایی‌های بسیار بالای این استان در برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است که به همین علت در آینده شاهد فعالیت‌های بیشتر قرآنی در استان هرمزگان خواهیم بود.

محمدی اضافه کرد: استان هرمزگان با برگزاری مطلوب مسابقات سراسری قرآن کریم به خوبی شایستگی خود را در برگزاری برنامه های قرآنی نشان داد.

سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول