اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان:

امانتداری و عدالت سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: امانتداری، عدالت و حفظ بی‌طرفی باید سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات باشد.

امانتداری و عدالت سرلوحه کار عوامل اجرایی انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، گل‌محمد بامری پیش از ظهر امروز در همایش فرمانداران شرق هرمزگان که در سالن کنفرانس فرمانداری میناب برگزار شد، اقدامات انجام شده در روند برگزاری انتخابات در شرق هرمزگان را مناسب خواند و اظهار داشت: آنچه در این مدت توسط دست‌اندرکاران و در سایه وفاق و همدلی صورت گرفته قابل تقدیر است.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 بیان داشت: دشمنان نظام از فتنه 88 به بعد به دنبال طراحی سناریوهای متفاوتی بوده‌اند که به فضل الهی همواره با شکست مواجه شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام در روزهای اخیر نیز با طرح مباحثی مثل تحریم و حمله نظامی به ایران به دنبال اجتماع جهانی علیه نظام اسلامی هستند.

بامری با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم سراسر کشور با بصیرت، آگاهی، موقعیت شناسی و حضور گسترده در راهپیمایی، یک بار دیگر پوزه اسلام ستیزان را به خاک ذلت مالیدند.

وی ادامه داد: جریان فتنه و گروه‌های ضد انقلاب با هم‌صدایی با منافقان با طرح مسایلی نظیر وجود گرانی و افزایش قیمت‌ها در کشور به دنبال مایوس کردن مردم و عدم حضور آنان در پای صندوق‌های رای و زیر سوال بردن مشروعیت نظام هستند.

این مسئول در ادامه بیان داشت: طرح مباحث اختلاف قومیتی از دیگر برنامه‌های دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات است که فرمانداران به عنوان روسای شورای تامین باید به آن توجه کنند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان متذکر شد: بر اساس اطلاعات موجود بیش از 130 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان از گروه‌های مختلف ضد انقلاب و سلطنت طلب‌ها در خارج از کشور برای رصد کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران و تضعیف نظام اسلامی با یکدیگر متحد شده‌اند.

فرماندار میناب نیز در این همایش گفت: با هم اندیشی و تعامل با سایر دستگاه‌ها بستر مناسبی برای حضور گسترده و حداکثری مردم در روز انتخابات فراهم شده است.

مسعود قانعی‌فرد حضور حداکثری مردم در انتخابات را مظهر اقتدار نظام و اعتقاد به ولایت و رهبری دانست و بیان داشت: دست اندرکاران انتخابات باید با رعایت قانون، عدالت محوری، رازداری و با حفظ بی طرفی کامل از آرا مردم صیانت کنند.

وی با بیان اینکه در شرق هرمزگان 360 شعبه اخذ رای در پنج شهرستان و 10 بخش مستقل کار جمع آوری آرا مردم را در نهمین دوره انتخبات مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهند، افزود: میناب با 151 شعبه و شهرستان سیریک با 33 شعبه به ترتیب بیشترین و کمترین شعب اخذ رای را دارا هستند.

قانعی‌فرد تصریح کرد: برای شرق هرمزگان 400 هزار تعرفه رای پیش‌بینی شده است.

در این همایش همچنین در خصوص مشکلات شعب اخذ رای و برطرف شدن آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول