اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور صورت می‌گیرد

برگزاری رزمایش شبانه مقابله با بحران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

خبرگزاری فارس: نخستین رزمایش سراسری شبانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امسال با هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش شبانه مقابله با بحران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این خبر در چهلمین جلسه هم‌اندیشی مسئولان این سازمان توسط سرپرست امور HSE داده شد.

سرپرست HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: تمام برنامه‌های این رزمایش نهایی شده که قرار است پس از تأیید نهایی سناریوی رزمایش توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور به اجرا گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ ویژگی خاص این رزمایش نسبت به سایر رزمایش‌های برگزار شده قبلی، اجرای شبانه این رزمایش است که بر پایه سه سناریو اجرا خواهد شد.

منصور رستمی‌فر تصریح کرد:‌ در این سناریوها سعی کرده‌ایم واقعیت‌ها لحاظ شوند تا نقاط ضعف و قوت آمادگی در برابر شرایط واقعی بحران شناسایی شوند.

وی محک حضور مدیریت و عوامل کنترل و خنثی‌سازی بحران در شب را از اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: آمادگی مقابله با شرایط اضطراری، سنجش کیفیت همکاری و هماهنگی بین ادارات HSE شرکت‌های منطقه تحت مدیریت واحد، سنجش عملکرد مدیران و افسران ارشد آتش نشانی در ساعات غیراداری و سنجش سرعت عمل تخلیه اضطراری شبانه از دیگر اهداف این رزمایش است.

سرپرست HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خاطرنشان کرد: برای هر کدام از اهداف تعریف شده این رزمایش تیم‌های ارزیابی تشکیل شده و همه جوانب ضعف و قوت آن به دقت ثبت و ضبط خواهد شد.

لازم به ذکر است به‌منظور ارتقای سطح کیفی و فنی عملکرد کارکنان، سالانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی یک دوره رزمایش سراسری با همکاری مجتمع های مختلف پتروشیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول