اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

پرس‌ و‌ جو مشکلات اقتصادی چهارمحال و بختیاری را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه رادیویی پرس‌ و جو از تولیدات مرکز صدای این استان مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مردم استان بررسی می‌شود.

پرس‌ و‌ جو مشکلات اقتصادی چهارمحال و بختیاری را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: برنامه شب‌های بام ایران در طول فصل زمستان لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای مخاطبان شبکه جهان‌بین فراهم می‌کند.

وی افزود: این برنامه با رویکرد اجتماعی و به‌منظور اطلاع‌رسانی و کمک به ارتقای فرهنگ بومی محلی استان از شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته ساعت 21 به مدت 45 دقیقه در بخش‌های متنوع و سرگرم‌کننده میهمان لحظات شبانه مردم استان است.

رحیم‌زاده ادامه داد: برنامه شب‎‌های بام ایران شامل بخش‌های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به ویترین که به معرفی بخش‌های برنامه می‌پردازد، شاهنامه‌خوانی، وارگه که معرفی جاذبه‌های دیدنی با لهجه لری است، گلین گزمک بخشی به زبان ترکی است و سفر به مناطق ترک زبان استان و گفتگو با اهالی را شامل می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شب‌نشینی، نماهنگ‌های محلی، گزارش، جشنواره عکس‌ها که نمایش عکس‌های ارسالی بینندگان است، رحمت(احادیث ائمه)، تو می‌گی من می‌گم که مجری برنامه در این بخش، قسمتی از روزنامه‎ها را به صورت طنز برای بینندگان بازخوانی می‌کند و مسابقه از دیگر بخش‌‎های جذاب این برنامه است.

وی، تولید برنامه پرس‌ و‌ جو از تولیدات شبکه استانی صدای مرکز این استان را از دیگر تولیدات این مرکز برشمرد و گفت: در برنامه رادیویی پرس و جو مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مردم استان بررسی می‌شود.

رحیم‌زاده ادامه داد: پرس و جو برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که با پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم سعی در ایجاد فرصتی برای ارتباط مردم و مسئولان و مطرح کردن مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مسئولان و گرفتن پاسخ و راهکار مناسب برای مسائل را دارد.

وی اضافه کرد: در این برنامه مسائل، گلایه‌ها، شکایات و انتقادهای مخاطبان از طریق تلفن یا پیامک مطرح و مسئولان به صورت تلفنی به آنها جواب می‌دهند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول