اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نهایی شدن عملیات موثر عمرانی

معضلات عمرانی جنوب تهران رفع شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار سال 91 معضلات عمرانی جنوب تهران رفع شد.

معضلات عمرانی جنوب تهران رفع شد

عباس فرشادیان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار سال 91، فعالیت‌های موثر عمرانی به منظور رفع معضلات عمرانی این منطقه نهایی شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به این خبر اظهار داشت: به منظور طرح استقبال از بهار سال 91 با محوریت شناسایی مشکلات محلات و رفع معضلات شهروندان عملیات موثر عمرانی این منطقه نهایی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی طرح استقبال از بهار سال 91 از 15 دی ماه آغاز و اول اسفند به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: اقداماتی از جمله لکه‌گیری آسفالت سواره‌رو، درزگیری، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ترمیم کفپوش، ترمیم جداول، ترمیم کف انهار، رفع معارض پیاده‌رو، همسطح‌سازی دریچه‌های پیاده‌رو و لکه‌گیری آسفالت پیاده‌رو در یک دوره 45 روزه به منظور رفاه حال شهروندان انجام شد.

فرشادیان محوریت اصلی طرح استقبال از بهار سال 91 را رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: پرهیز از اجرای عملیات غیرموثر عمرانی، تاکید بر مرمت و بهسازی و رفع معضلات شهروندان از اهداف و رویکردهای مهم اجرای طرح استقبال از بهار 91 بوده است.

این گزارش حاکی است، در طرح استقبال از بهار سال 91 پس از اجرا و نهایی شدن عملیات عمرانی فعالیت‌های امور شهری و فضای سبز آغاز شده که تا 15 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول