اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال صورت می‌گیرد

تقابل کاله مازندران با تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: در دیدار دوازدهم دور برگشت و هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه چهارشنبه کاله مازندران تیم بالای جدولی این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم جنوبی آلومینیوم المهدی بندرعباس قعرنشین لیگ برتر صف‌آرایی می‌کند.

تقابل کاله مازندران با تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در دیدار دوازدهم دور برگشت و هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز چهارشنبه کاله مازندران تیم بالای جدولی این دوره از رقابت‌ها مقابل تیم جنوبی آلومینیوم المهدی بندرعباس قعرنشین لیگ برتر صف‌آرایی می‌کند.

کاله مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در اصفهان مقابل گیتی‌پسند دیگر تیم کهکشانی این رقابت‌ها قرار گرفت و در حالی که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود نماینده مازندران در حال پیگیری بود با ورود تماشاگران نصف جهان به داخل زمین، ورود عوامل انتظامی و امنیتی و استفاده از گاز اشک‌آور نیمه‌تمام ماند و با نظر کمیته انضباطی باخت فنی سه بر صفر با امتیازهای (25 بر صفر) به سود کاله اعلام شد.

عباس جلایر پیشکسوت والیبال کشورمان به عنوان نماینده فدراسیون در این دیدار خواهد بود و حمید راهجردیان و امید فولادی‌وندا از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده خواهند داشت.

در ترکیب احتمالی کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی برعهده داشت، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، عبدالرضا علیزاده، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی به میدان می‌روند.

شهرام محمودی پشت خط زن کاله مازندران همچنان یکی از مصدومان کاله مازندران محسوب می‌شود.

کاله مازندران که هفته گذشته لیگ برتر را با پیروزی سه بر صفر و فنی مقابل گیتی‌پسند اصفهان پشت سر گذاشت هم‌اکنون با انجام 23 دیدار، کسب 20 پیروزی، سه شکست و 56 امتیاز بعد از سایپای البرز صدرنشین که 60 امتیاز دارد در جایگاه دوم لیگ برتر والیبال کشورمان جای دارد.

در مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس که در بازی رفت در آمل مغلوب کاله شد در شمارش تعداد برد و باخت دقیقا وضعیتی عکس حریف خود در جدول دارد و بعد از 23 بازی با سه پیروزی، 20 شکست و کسب 17 امتیاز از تیم‌های قعرنشین محسوب شده و در رده دوازدهم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

این دیدار در بندرعباس از کم‌حاشیه‌ترین دیدارهای لیگ برتر خواهد بود و برد کاله مازندران در آن انتظار می‌رود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول