اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دانش‌آموزی استان اصفهان

دانش‌آموزان والیبالیست کاشانی درخشیدند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پروش شهرستان کاشان از درخشش دانش‌آموزان والیبالیست کاشانی در مسابقات استان اصفهان خبر داد.

دانش‌آموزان والیبالیست کاشانی درخشیدند

حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات والیبال دانش‌آموزی مقطع متوسطه استان اصفهان با حضور 15 تیم از سراسر استان اصفهان برگزار شد و در پایان تیم والیبال مقطع متوسطه شهرستان کاشان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

وی افزود: تیم‌های والیبال ناحیه 2 و ناحیه یک اصفهان، مقام‌های نایب قهرمانی و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

مدیر اداره آموزش و پروش شهرستان کاشان همچنین از کسب مقام سوم تیم والیبال مقطع راهنمایی شهرستان کاشان در رقابت‌های استان اصفهان خبر داد و عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها که با حضور 11 تیم از سراسر استان اصفهان برگزار شد تیم‌های والیبال دانش‌آموزی مقطع راهنمایی نجف‌آباد، ناحیه 5 اصفهان و کاشان موفق شدند مقام‌های اول تا سوم استان اصفهان را کسب کنند.

حنطه‌ای خاطرنشان کرد: برای تیم والیبال دانش‌آموزان مقطع متوسطه کاشان در این دوره از رقابت‌ها، ابوالفضل دبیری، معین هاشمی ثابت، عطا واثقی، علی بیشه‌ای، مظاهر سلطانی‌کیا از دبیرستان شهید محتشمی، ناصر اکبری و محمدحسن شاطریان از دبیرستان تیزهوشان، مجتبی هاشمی طاهری از دبیرستان شهید بهشتی، حجت معمار کاشانی از دبیرستان شاهد، علی‌اصغر صالحی از دبیرستان امام خمینی (ره)، امیر فائض از هنرستان شهید نراقی و علی‌رضا فلاح از دبیرستان محمودیه با مربی‌گری مرتضی حمامی و سرپرستی حجت‌الله سبز کاشانی شرکت داشتند.

وی در مورد بازیکنان تیم والیبال دانش‌آموزان مقطع راهنمایی کاشان نیز بیان کرد: برای تیم والیبال دانش‌آموزان مقطع راهنمایی کاشان نیز محمدرضا کیانی و محمد دربانیان از مدرسه محتشم، حمیدرضا باقدرت، محمد صادق مهراجی، محمد درب اصفهانی، محسن رحیمی پناه، محمدرضا حمیدی‌فرد، مسعود غفارزاده زارع، علی‌اکبر یزدان‌خواه و مهدی حسین‌پور از مدرسه خاوری، محمدرضا فروزان‌فر از مدرسه جوادیان و سید علی سیدی مفرد از مدرسه راهنمایی شاهد با مربیگری حسین هاجریان و سرپرستی محسن هاشمی در این مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول