اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت البرز عنوان کرد:

رضایت فدراسیون والیبال از میزبانی البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان البرز گفت: فدراسیون و سازمان لیگ از میزبانی البرز رضایت کامل دارند و این استان را یکی از استان‌های موفق کشور در انجام رقابت‌های سوپر لیگ کشور می‌دانند.

رضایت فدراسیون والیبال از میزبانی البرز

عبدالعلی پیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دومین سالی است که میزبانی لیگ برتر والیبال را عهده‌دار شده و در همین مدت کم با تعاملی که با فدراسیون والیبال و سازمان لیگ داشته و با همکاری خوب باشگاه سایپا توانسته بسیاری از استانداردها و ضوابط مدنظر‌ آنها را پیاده نماید و خود را به عنوان یک استان توانمند مطرح نماید.

وی تصریح کرد: نمراتی که ناظران فدراسیون به میزبانی هر استان می‌دهند براساس پارامترهای مختلفی است و خوشحالم که عنوان نمایم این نمرات برای استان البرز همواره خوب بوده و ما را در جمع استان‌های موفق قرار داده است.

سرپرست هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه تغییر سالن برگزاری بازی‌ها از نشاط به انقلاب تأثیر بسزایی در بالا رفتن کیفیت میزبانی البرز از رقابت‌های لیگ برتر والیبال داشته، تصریح کرد: نصب کف‌پوش مناسب و استاندارد در کنار گنجایش مناسب سالن سبب گردیده امروز هم تیم میزبان و هم تیم مهمان از انجام رقابت‌ها در این سالن راضی باشند.

وی تقویت نور سالن را یکی از مطالبات مسئولان سازمان لیگ عنوان کرد و گفت: در حال حاضر میزان نوردهی پرژکتورهای سالن بیش از 500 لوکس است که طی روزهای آینده نور سالن به حد استاندارد مدنظر سازمان لیگ یعنی 800 لوکس خواهد رسید تا برای میزبانی از بازی‌های حساس مرحله پلی‌آف مهیا گردد.

پیرمحمدی با ابراز خوشنودی از ارتباط خوب تماشاگران با تیم والیبال سایپا و استقبالشان از بازی‌های خانگی این تیم گفت: نتایج شایسته نارنجی‌پوشان در این فصل موجب شده مردم والیبال‌دوست کرج رغبت زیادی به بازی‌های این تیم نشان بدهند و امروز مشاهده می‌کنیم که در بازی‌های خانگی سایپا بخش اعظمی از ظرفیت سالن 2500 نفری انقلاب پُر است و گاهی اوقات بسیاری از مردم پشت درهای بسته می‌مانند، ضمن آنکه بانوان نیز بدون کوچک‌ترین دغدغه می‌توانند از بازی‌ها دیدن کنند که در کمتر استانی شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول