اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت‎بدنی و امور جوانان گلستان خواستار شد

بخشودگی بدهی 40 میلیونی هیئت والیبال گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‎بدنی و امور جوانان گلستان از رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، خواستار بخشودگی بدهی 40 میلیونی این اداره کل و هیئت والیبال گلستان شد.

بخشودگی بدهی 40 میلیونی هیئت والیبال گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا ظهر امروز در جمع اعضای هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت: در سطح شهرستان‎ها 15 هیئت والیبال فعال وجود دارد که از لحاظ تجهیزات اولیه مانند تور و توپ ورزشی با کمبود امکانات مواجه هستند و قول مساعدت این تجهیزات از رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال انجام گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه‎ریزی‎های مناسبی برای تیم‎های والیبال جوانان و نوجوانان صورت گرفته است تا آنها به مسابقات کشوری روانه شوند تا انتظارات فدراسیون در این زمینه برآورده شود.

مدیرکل تربیت‎بدنی و امور جوانان گلستان خاطرنشان کرد: گرچه والیبال استان، دارای لیگ برتر است اما باید با برنامه‎ریزی‎های مناسب این امکان وجود داشته باشد تا لیگ استانی را نیز برای تیم‎های جوانان و نوجوانان برگزار کنیم.

پاشا با بیان اینکه استعدادیابی یکی از مزیت‎های مجمع والیبال استان است، بیان داشت: اگر امکان استفاده از مربی تیم ملی برای استان فراهم شود تا هم بانوان و آقایان در اردوهای تیم ملی شرکت کنند زمینه مناسبی برای تیم‎های ورزشی استان به وجود خواهد آمد.

وی یادآور شد: استان گلستان استان محرومی است و قابل مقایسه با استان‎های خراسان، قزوین، مازندران، تهران، اصفهان و فارس نیست به دلیل اینکه تنها چهار تا از مراکز شهرستان‎های گلستان جزو مناطق محروم نیستند و دلیل این محرومیت‎ها نیز به عدم وجود کارخانجات بزرگ، عدم راه‎اندازی پتروشیمی گلستان است که اگر اینها محقق شوند ما شاهد شکوفایی مطلوبی در استان خواهیم بود لذا نیازمندیم تا مسئولان ارشد کشوری در راستای حمایت ورزش استان، گام‎های ارزنده‎ای بردارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول