اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 82

12 اسفند روز جذب حداکثری مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در 12 اسفند جذب حداکثری در انتخابات خواهد بود.

12 اسفند روز جذب حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری عصر امروز در جمع خواهران بسیجی شهرستان گرگان اظهار داشت: مشارکت مردم در صحنه سیاسی انتخابات، ترفندهای دشمن برای ضربه زدن به نظام را بار دیگر ناکام می‌کند.

وی در خصوص گرم کردن تنور انتخابات برای حضور حداکثری تصریح کرد: کسانی که کار مردم به دستشان گشوده می‎شود نباید در این ایام خدمت‎رسانی را کمرنگ کنند و کسانی که کاری هم از دستشان برنمی‎آید و مردم از آنها حرف‎شنوی دارند باید از این توان استفاده کرده و مردم را دعوت به حضور گسترده و انتخاب اصلح کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نتیجه حضور گسترده مردم پای صندوق‎های رأی موجب خیرات و برکات برای نظام خواهد شد.

طاهری نقش رسانه‎ها را در اثرگذاری مردم برای حضور حداکثری مهم خواند و اذعان کرد: رسانه‎ها باید از طریق انعکاس مناسب، مردم را به حضور آگاهانه دعوت کنند چرا که حضور پرشور مردم می‎تواند منحرفان را سر عقل بیاورد و انتخابات آتی، کمترین محک برای تحقق این مهم خواهد بود.

وی در خصوص تلاش دشمن برای چالشی نشان دادن نظام و خنثی کردن این اثرها از سوی دلسوزان نظام بیان کرد: هر چیزی که سبب نگرانی مردم می‎شود باید از آن پرهیز کرد، مسئولان نیز باید مراقبت کنند ترفندهایی که دشمن در آستانه انتخابات پیش‎بینی کرده شناسایی کنند و به موقع پاسخی مناسب و درخور دهند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ما وقتی احساس کنند اصل نظام در خطر است همواره در صحنه آمده و می‎آیند همانند راهپیمایی اخیری که در 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی شاهد بودیم در این انتخابات نیز مطمئنا پرشور و قاطع ظاهر خواهند شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول