اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت خبر داد

تجهیز تمام روستاهای پاکدشت به وسایل مکانیزه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت خدمت‌رسانی به مناطق محروم را از مهم‌ترین شعارهای دولت نهم و دهم دانست و گفت: در راستای توجه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته امروز همه روستاهای این شهرستان به وسایل مکانیزه مجهز شدند.

تجهیز تمام روستاهای پاکدشت به وسایل مکانیزه
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اهدای 90 دستگاه خودروی مکانیزه به دهیاری‌های استان تهران که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، ضمن تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب به تشریح خدمات و تلاش‌های دولت نهم و دهم پرداخت و اظهار داشت: در راستای توجه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته امروز همه روستاهای این شهرستان به وسایل مکانیزه مجهز شدند.

وی رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم را یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: دولت نهم و دهم تلاش‌های زیادی را در راستای ایجاد رفاه و آسایش مردم کرده‌ است که ماحصل آن را می‌توان در افزایش سطح رفاه زندگی مردم در روستاهای مناطق مختلف کشور دید.

فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه از تجهیز تمام دهیاری‌های این شهرستان به وسایل مکانیزه خبر داد و گفت: در حال حاضر 37 روستای دارای سکنه و فعال در شهرستان پاکدشت مستقر هستند که تمام این روستاها به ماشین‌آلات حمل زباله مکانیزه مجهز شدند.

مقبلی تاکید کرد: امیدواریم با افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان و در سایه توجهات ویژه مسئولان روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی روستاهای شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از 800 هکتار از اراضی شهرستان پاکدشت زیر کشت گل و گیاه است و این شهرستان به فضل خدا بزرگ‌ترین صادرکننده و تولید‌کننده گل و گیاه در کشور است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ‌شهرستان پاکدشت با جمعیتی بالغ بر 400 هزار نفر کشور تولیدات گل و گیاه خود را به برخی از کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای حاشیه خلیج صادر می‌کند.

مقبلی با تاکید بر اینکه شهرستان پاکدشت در تولید گل‌های شاخه بریده مقام نخست را از آن خود کرده است، تصریح کرد: بیشتر اراضی کاشت گل و گیاه این شهرستان در روستا واقع شده که این مهم نشانه توانایی و قدرت تولید روستائیان پاکدشت است.

این گزارش حاکی است، مراسم اهدای 90 دستگاه خودروی مکانیزه به دهیاری‌های استان تهران با حضور محمدرضا محمودی معاون فنی و عمرانی استانداری تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول