اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

آیین آغاز جشن‌های دهه فجر در پاکدشت

خبرگزاری فارس: آیین آغاز جشن‌های دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان پاکدشت در این شهرستان برگزار شد.

آیین آغاز جشن‌های دهه فجر در پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با آغاز سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعد از ظهر چهارشنبه مراسم آغاز برنامه‌های شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولان، اولیا و مربیان و دانش‌آموزان کلید خورد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در مدرسه راهنمایی نور پاکدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه این شهرستان طی سخنانی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روز و ساعتی به میهن اسلامی بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران، توانستند انقلابی ایجاد کنند که هم‌اکنون به الگویی بی‌بدیل برای همه کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

امام جمعه پاکدشت عنوان کرد: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان استکباری و استعماری شود.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول