اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهمین همایش نمایش پاکدشت از خط پایان گذشت

خبرگزاری فارس: نهمین همایش نمایش پاکدشت با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.

نهمین همایش نمایش پاکدشت از خط پایان گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز نهمین همایش نمایش پاکدشت با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، در سالن اجتماعات کانون دانش آموزی شهدای پاکدشت پایان یافت.

هیئت داوران نهمین همایش نمایش شهرستان پاکدشت، در همایش تجلیل از فجر آفرینان این شهرستان، اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره را اعلام کرد.

این گزارش حاکی است، در بخش کارگردانی، هیئت داروان هیچ یک از آثار راه یافته را شایسته دریافت مقام اول ندانست و محمد حسین ستوده فلاح برای کارگردانی نمایش «روی نی بندی» و محمد جواد صالحی برای کارگردانی نمایش «آن سه نفر» به ترتیب، حائز مقام‌های دوم و سوم شدند و در بخش متون نمایشی، تنها از محمد جواد صالحی، نویسنده نمایشنامه‌های «تعادل» و «آن روی سکه» تقدیر به عمل آمد. در بخش کودک و نوجوان، جایزه اثر برتر، به نمایش «مش مش قلی خان» به کارگردانی فاطمه هاشمی، تنها اثر نمایش در بخش کودک و نوجوان در این جشنواره تعلق یافت.

این هیئت، همچنین در بخش بازیگری مرد.com، هیچ یک از بازیگران مرد را شایسته دریافت نشان اول بازیگری ندانست و جوایز رتبه های دوم و سوم، به ترتیب، به محمد حسین ستوده فلاح، بازیگر نمایش «روی نی بندی» و وحید گودرزی، بازیگر نمایش «آن روی سکه» اختصاص یافت و در بخش بازیگری زن، هیچ کدام از بازیگران زن این جشنواره را، شایسته دریافت جایزه ندانست.

در بخش طراحی صحنه نیز، نمایش های «آن سه نفر» و  «روی نی بندی» به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

هیئت داوران این دوره از همایش نمایش شهرستان پاکدشت، در بخش طراحی آفیش و بروشور نیز، هیچ یک از گروه‌ها را شایسته دریافت رتبه ندانست و در این بخش تنها به تقدیر از مرجان نجفی، طراح و گرافیست آفیش و بروشور نمایش های «آن روی سکه» و «روی نی بندی»  اکتفا کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول