اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

61 پروژه عمرانی در پاکدشت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت گفت: همزمان با آغاز سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و هفته وحدت، 61 پروژه مهم عمرانی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

61 پروژه عمرانی در پاکدشت افتتاح می‌شود

قربانعلی مقبلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از افتتاح 61 پروژه عمرانی در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: فجر و هفته وحدت، 61 پروژه مهم عمرانی در شهرستان پاکدشت افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه‌ها را قابل توجه دانست و عنوان کرد: مبلغی بالغ بر 767 میلیارد ریال هزینه شده که در نوع خود یک تحول چشمگیر محسوب می‌شود.

وی به تلاش همه مسئولان برای اتمام طرح‌های نیمه تمام در آینده‌ای نزدیک، اشاره و خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از فاز اول پارک بانوان و پارک‌های محله‌ای در سطح شهرستان، اجرای سیستم آبیاری بارانی نزدیک به 50 هکتار، بهره‌برداری از یک هزار و 460 واحد مسکن مهر و 342 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن، دو سالن ورزشی سرپوشیده در روستاهای توچال وکلین، ساختمان اداری پزشکی قانونی و ساختمان آموزشی آموزشکده کشاورزی، چندین پروژه راه‌سازی، پروژه برق‌رسانی مسکن مهر و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر از مهم‌ترین آنها به شمار می‌آیند که طبق برنامه و همزمان با دهه مبارک فجر و هفته وحدت افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

مقبلی بابیان اینکه دهه فجر تجلی مردم‌سالاری دینی در انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، وحدت و حرکت حول محور ولایت است.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه عزم جدی برای کار و تلاش و خدمت در شهرستان حاکم است، افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی زمانی تحقق می‌یابد که دستاوردهای انقلاب به درستی به مردم معرفی شود.

رئیس شورای تامین شهرستان پاکدشت در پایان جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را متعلق به مردم دانست و بر تعامل ادارات ذی‌ربط در جهت شکوه‌مندی آئین‌های طلیعه فجر انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول