اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی‌ سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران تاکید کرد

قهرمانی آسیا زمینه رکورد در المپیک لندن

خبرگزاری فارس: سرمربی‌ سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران گفت: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی پیش درآمدی بر قهرمانی در المپیک لندن است.

قهرمانی آسیا زمینه رکورد در المپیک لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هوادار هشت درباره قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی اظهار کرد: یک‌بار دیگر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، شایستگی و اقتدار خود را با کسب مقام قهرمانی در آسیا به نمایش گذاشتند و کشتی گیران تیم ملی با همت خود و هدایت خوب کادر فنی برگ زرین دیگری را به افتخارات کشتی ایران افزودند.

وی با بیان اینکه امیدوارم این مسابقات پیش درآمدی برای فتح سکوهای افتخار در مسابقات جهانی المپیک لندن در سال جاری باشد گفت: در این مسیر، جهت تداوم و تکرار موفقیت‌ها همه جامعه ورزش باید متحد شده تا تیم‌های ملی بتوانند با قهرمانی در مسابقات المپیک سبب شادی و سرور مردم کشورمان شده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

دارنده مدال برنز جهان افزود: امید است که مسئولان بیش از گذشته با فراهم کردن امکانات لازم برای کشتی‌گیران، مربیان و دست اندرکاران برای خدمت به ورزش کشورمان تلاش کنند تا ورزشکاران ما بتوانند در این مسابقات مهم، افتخار آفرینی کنند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی جوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا شما قهرمانی در مسابقات آسیایی را نتیجه تلاش کادر فنی رسول خادم می‌دانید یا غلامرضا محمدی؟ تصریح کرد: باوجود کادرفنی به هرحال، بعضی از اوقات مدیریت‌ها در کوتاه مدت جواب می‌دهد اما نمی‌توان گفت که  این موفقیت به طور صدر درصد حاصل کار مربیان فعلی یا گذشته تیم ملی است بلکه من معتقدم در این مدت کوتاه و پس از شروع فعالیت کادر فنی جدید، هماهنگی‌های خوبی که صورت گرفت سبب این موفقیت شد.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه با کسب موفقیت در آسیا فکر می کنید که این تیم با ظرفیت موجود و کادر فنی فعلی می‌تواند در مسابقات المپیک نتیجه بگیرد؟ تصریح کرد: به نظر می‌رسد، این تیم درمسابقات المپیک لندن حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ملی‌پوش کشتی ایران در مسابقات المپیک آتن خاطرنشان‌کرد: المپیک لندن با المپیک دوره قبل که در پکن برگزار شد، متفاوت است چراکه در آن دوره از مسابقات، کشتی‌گیران با تجربه یا از تیم ملی خداحافظی کرده و یا در آستانه خداحافظی بودند و در نتیجه تیم ملی با ترکیبی کاملا جوان به این مسابقات اعزام شد که نتوانست نتیجه لازم را به دست اورد اما در حال حاضر نفرات تیم ملی را افرادی تشکیل می‌دهند که نزدیک به 3 سال است در کنار یکدیگر در حال تمرین و مسابقه هستند و هریک از آن‌ها امروز به پختگی لازم رسیده‌اند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول