اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علوی گرگانی:

مردم با حضور حداکثری ولایت مداری خود را اثبات می‌کنند

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید با مشارکت حداکثری خود در انتخابات به وظیفه‌ای که در قبال نظام و رهبری بر دوش آنها است، عمل کنند.

مردم با حضور حداکثری ولایت مداری خود را اثبات می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه در سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام تاکید کرد: پیامبر گرامی اسلام بر این مسئله تاکید داشت که باید به وسیله موعظه دل‌ها را زنده نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه این حدیث دارای معنای ژرفی است، تاکید کرد: همه نسبت به یکدیگر وظیفه دارند و باید در کنار هم شرایطی را برای سعادتمندی فراهم کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه افراد مختلف باید نسبت به رفتارهای فردی و اجتماعی حساسیت لازم را داشته باشند، گفت: مومنان باید در کنار یکدیگر زمینه ساز سعادت در جامعه اسلامی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امام راحل همواره بر حفظ اسلام تاکید داشتند، گفت: امام می‌فرمودند نظام جمهوری اسلامی بدون اسلام خواسته دین‌داران نیست و همه باید نسبت به حفظ اسلامیت نظام توجه لازم را داشته باشند و بدانند که اسلامیت رکن اصلی نظام اسلامی است.

آیت‌الله علوی گرگانی ضرورت وظیفه شناسی در شرایط کنونی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: همه باید نسبت به نظام و اسلام وفاداری داشته و به وظایف خود در قبال این نظام عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی مردم از نظام موجب می‌شود که به کشور هیچ‌گاه آسیبی وارد نشود، تاکید کرد: ما باید برای حفظ نظام همواره از مقام ولایت پیروی کنیم.

استاد حوزه علمیه قم به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم باید با مشارکت حداکثری خود در انتخابات به وظیفه‌ای که در قبال نظام و رهبری بر دوش آنها است، عمل کنند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مورد تاکید رهبری است و مردم نیز در این انتخابات همانند گذشته روحیه ولایتمداری خود را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول