اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 7

صمدی: انتخابات پرشور موجب اعتلای کشور است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضمن ضمانت پایداری نظام موجب تحقق خواسته‌های مردم و پیشرفت و اعتلای کشور اسلامی می‌شود.

صمدی: انتخابات پرشور موجب اعتلای کشور است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همواره برای به دست آوردن ارزش‌های جامعه تلاش‌های بسیاری می‌شود که نگه داشت این ارزش‌ها زحمات زیادی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید در راستای ارتقای ارزش‌های جامعه تلاش کرد، افزود: این ارزش‌ها در مسائل مهم کشور و جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تلاش مضاعفی را می‌طلبد.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب در بخش‌های مختلف گفت: باید در حفظ دستاوردهای نظام تلاش کرده و این دستاوردها را ارتقا داد.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات از عرصه‌های تاثیر گذار و مهم تلقی می‌شود، افزود: رشد و بالندگی نظام در بخش‌های مختلف مدیون حضور به موقع مردم در صحنه بوده و این دستاوردها باید امروز به خوبی حفظ شود.

صمدی با اشاره به اینکه مردم همواره با بصیرت کامل در صحنه‌ها حضور یافته‌اند، خاطرنشان کرد: انتخاب نمایندگانی کارآمد و متخصص موجب می‌شود، تا انقلاب از پشتوانه مستحکمی برخوردار شود.

وی با بیان اینکه نماینده مردم باید پشتوانه مردمی قوی داشته باشد، یادآور شد: وقتی مردم پای کار بوده معادلات جهانی و توطئه‌های مختلف استکبار خنثی می‌شود.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و برنامه‌ریزی‌های دشمنان گفت: انتخاب نماینده‌ای لایق و توانمند، پشتوانه محکمی برای برنامه‌های کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار هزینه‌های زیادی را برای کمرنگ کردن حضور مردم انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های و ترفندهای مختلف برای این هدف تلاش می‌کنند.

صمدی با اشاره به تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، استکبار جهانی همواره تلاش کرده است تا مانع بیداری اسلامی که همان صدور انقلاب به جهان است، شود.

وی ادامه داد: اگر چه چند دهه بیداری اسلامی به دلیل مقابله جدی استکبار با این پدیده به تاخیر افتاد، اما اکنون به وقوع پیوسته و ادامه دارد.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به انتخابات مجلس نهم افزود: انتخابات یکی از رکن‌های اساسی مردم‌سالاری و از نشانه‌های تبلور حضور مردم در نظام‌های سیاسی محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت هجمه‌های تبلیغاتی غرب و استکبار جهانی برای کمرنگ کردن و تشویق به عدم حضور مردم در جریان برگزاری آن، مهم بوده و حضور پرشور مردم موجب خنثی شدن این توطئه‌ها می‌شود.

صمدی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ضمن ضمانت پایداری نظام موجب تحقق خواسته‌های مردم و پیشرفت و اعتلای کشور اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول