اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر خبر داد:

برگزاری همایش ملی زمین‌شناسی در پیام‌نور ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر از برگزاری همایش ملی زمین‌شناسی در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر خبر داد.

برگزاری همایش ملی زمین‌شناسی در پیام‌نور ابهر
علی‌اکبر بهاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همایش زمین‌شناسی یک همایشی ملی بوده و از دانشگاه‌های مختلف کشور به این همایش مقاله ارسال شده است.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز همایش مذکور برگزار شده است، ادامه داد: پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر یادآور شد: تا کنون 400 مقاله از دانشگاه‌های مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
وی افزود: از مجموع مقالات ارسالی 250 مقاله به منظور سخنرانی و پوستر پذیرش شده‌اند.
بهاری‌فر تصریح کرد: سخنرانی مقالات انتخاب شده به صورت همزمان در پنج سالن انجام می‌شود.
وی گفت: همایش زمین‌شناسی از روز هیجدهم تا بیستم آبان ماه توسط دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی این مرکز دانشگاهی اضافه کرد: ساخت سوله ورزشی، سردر دانشگاه و ساخت مجتمع فرهنگی سه پروژه مهم این دانشگاه  در زمینه فعالیت‌های عمرانی به شمار می‌روند.
وی همچنین احداث سوله آزمایشگاه به منظور انتقال آن به بیرون از ساختمان اداری آموزشی دانشگاه را از دیگر پروژه‌های عمرانی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: همچنین مرمت و بازسازی ساختمان اداری آموزشی از دیگر برنامه‌های عمرانی این مرکز دانشگاهی است.
بهاری‌فر با بیان اینکه رویکرد دانشگاه تکریم ارباب رجوع و دانشجویان است، بیان کرد: به منظور رسیدن به این هدف مهم سایت اینترنتی دانشگاه فعال شده و همه اطلاعیه‌ها و آگهی‌های دانشگاه در خصوص برگزاری یا لغو کلاس‌ها به صورت آن‌لاین در این سایت درج شده است.
وی یکی از اهداف مهم فعال ‌سازی سایت اینترنتی دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر را کاهش مراجعات غیر حضوری دانشجویان به دانشگاه عنوان کرد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر برگزاری نمایشگاه مبارزه با شیطان پرستی را از برنامه‌های صورت گرفته توسط این دانشگاه از آغاز سال‌جاری عنوان کرد و افزود: همایش جنگ نرم نیز از برنامه‌های اجرا شده توسط این مرکز دانشگاهی از ابتدای سال‌جاری است.
وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری همایش‌های این چنینی در دانشگاه‌های مختلف یادآور شد: برگزاری این برنامه‌ها با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شده است.
بهاری فر همایش پیشگیری از اعتیاد و همایش آشنایی دانشجویان با مسائل حقوقی را از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط این مرکز دانشگاهی عنوان کرد و تصریح کرد: اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور با افزایش دو برابری ظرفیت نیز از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این  دانشگاه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول