اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه پیام‌نور ابهر خبر داد:

ارائه 231 مقاله در پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر گفت: تعداد 151 مقاله به صورت سخنرانی و 80 مقاله به صورت پوستر در پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی ارائه می‌شود.

ارائه 231 مقاله در پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی‌اکبر بهاری‌فر صبح امروز در پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی با اشاره به برگزاری پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی متخصصان زمین‌شناسی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ایران با یافته‌ها و تحقیقات جدید انجام شده در زمینه زمین‌شناسی است.
وی افزود: به همین منظور این همایش سالانه از سوی دانشگاه پیام‌نور برگزار شده و متخصصان تمام مراکز دانشگاه‌ها اعم از پیام‌نور و غیر پیام‌نور و مراکز تحقیقاتی در این همایش شرکت کرده و یافته‌های خود را در گرایش‌های مختلف زمین‌شناسی ارائه می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر با بیان اینکه این مرکز دانشگاهی در آبان ماه سال گذشته و در چهارمین همایش ملی زمین‌شناسی آمادگی خود را برای برگزاری پنجمین دوره این همایش اعلام کرد، افزود: پس از اخذ تاییدیه‌های لازم از دانشگاه پیام‌نور استان و نیز سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور، اقدام‌های اولیه برای برگزاری این همایش صورت گرفت.
وی اضافه کرد: در نخستین مرحله این امر کمیته اجرایی و مسئولان همایش مشخص شده و سایت همایش برای پذیرش مقالات راه‌اندازی شد که در زمان پذیرش مقالات، دبیرخانه این همایش حدود 450 مقاله از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مختلف دریافت کرد که پس از داوری‌های صورت گرفته تعداد 151 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 80 مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شدند.
گفتنی است پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی تا بیستم آبان ماه سال جاری به مدت سه روز در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر با محورهای پترولوژی، ژئوشیمی ـ کانی‌شناسی و بلورشناسی ـ زمین‌شناسی اقتصادی و منابع معدنی ـ کانه آرایی و فرآوری مواد معدنی ـ چینه‌شناسی و فسیل‌شناسی ـ رسوب‌شناسی و سنگ‌شناسی رسوبی ـ زمین‌شناسی نفت و مخازن هیدروکربوری برگزار می‌شود.
زمین‌شناسی زیست‌محیطی و زمین‌شناسی پزشکی، زمین‌شناسی ساختمانی و تکتونیک، زمین‌شناسی مهندسی ژئوفیزیک و لرزه زمین، ساخت آب‌شناسی و آلودگی منابع آب، زمین آمار، زمین ریاضی و زمین گردشگری، سنجش از دور و سیستم اطاعات جغرافیایی از دیگر محورهای پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول