اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر خبر داد:

ارسال 400 مقاله به همایش زمین‌شناسی در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر از ارسال 400 مقاله به پنجمین همایش زمین‌شناسی دانشگاه پیام‌نور ابهر خبر داد.

ارسال 400 مقاله به همایش زمین‌شناسی در ابهر
علی‌اکبر بهاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پنجمین همایش ملی زمین‌شناسی در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نیز همایش مذکور برگزار شده است، ادامه داد: همایش زمین‌شناسی به صورت ملی برگزار می‌شود از همه دانشگاه‌های کشور به این همایش مقاله ارسال شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر افزود: از مجموع مقالات ارسالی 250 مقاله به منظور سخنرانی و پوستر پذیرش شده‌اند.
وی با بیان اینکه سخنرانی مقالات  انتخاب شده به صورت همزمان در پنج سالن انجام می‌شود، بیان کرد: این همایش در روزهای هیجدهم تا بیستم آبان‌ماه برگزار می‌شود.
بهاری‌فر در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر یادآور شد: در حال حاضر 5 هزار دانشجو در این مرکز دانشگاهی در حال تحصیل هستند.
وی گفت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر در این مرکز دانشگاهی در 40 رشته مختلف به تحصیل اشتغال دارند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر خاطرنشان کرد: با تحولات صورت گرفته دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر همچون سایر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور مسیر توسعه و تکامل را در پیش گرفته است.
وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی این مرکز دانشگاهی اضافه کرد: ساخت سوله ورزشی، سردر دانشگاه و ساخت مجتمع فرهنگی سه پروژه مهم این دانشگاه هستند.
بهاری‌فر یادآور شد: مسئولان این دانشگاه سعی دارند با فعالیت‌های خود کیفیت آموزشی، عمرانی، فرهنگی و علمی را ارتقا داده و به جایگاه مطلوبی در سطح شهرستان و استان برسند.
وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه تکریم ارباب رجوع و دانشجویان است، افزود: به منظور رسیدن به این هدف مهم سایت اینترنتی دانشگاه فعال شده و همه اطلاعیه‌ها و آگهی‌های دانشگاه در خصوص برگزاری یا لغو کلاس‌ها به صورت آن‌لاین در این سایت درج می‌شود، تا از مراجعات غیر ضروری دانشجویان به دانشگاه جلوگیری شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر تاکید کرد: مسئولان دانشگاه پیام‌نور ابهر به منظور رفاه حال دانشجویان در همه شش روز کاری مقرر و حتی در ساعات غیر اداری نیز برای پاسخگویی و حل مشکلات دانشجویان دایر است.
وی با بیان اینکه تاکید مسئولان این دانشگاه بر فعالیت‌های فرهنگی و تمرکز بر فرهنگ‌‌سازی در دانشگاه است، اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی از قبیل تشکل‌های دانشجویی و فعالیت‌های بسیج دانشجویی نیز از دیگر گروه‌های فعال موجود در این مرکز دانشگاهی است.
بهاری‌فر تصریح کرد: بازنگری و بازبینی سطح تدریس اساتید و گزینش اساتید مجرب، از جمله اقداماتی است که به منظور کسب رضایت دانشجویان در این مرکز دانشگاهی انجام می‌شود.
وی  برگزاری نمایشگاه مبارزه با شیطان‌پرستی، برگزاری برنامه‌های مناسبتی و همچنین همایش بزرگ جنگ نرم را از جمله اقدامات صورت گرفته از آغاز سال‌جاری در این دانشگاه برشمرد و افزود: این برنامه‌ها با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز ابهر همایش پیشگیری از اعتیاد، همایش آشنایی دانشجویان با مسائل حقوقی و اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان‌نور با افزایش دو برابری ظرفیت را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور ابهر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی اقدامات بسیاری را انجام داده است.
وی با اشاره به پیشرفت‌های دانشگاه پیام‌نور در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری  اضافه کرد: تلاش‌ها و اقدامات در راستای تبدیل دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی اسلام صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول