اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری:

با حضور مسئولان ورزش اصفهان در اردو انگیزه گرفتم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: حضور معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تمرین‌های تیم ملی انگیزه مضاعفی در من به وجود آورد.

با حضور مسئولان ورزش اصفهان در اردو انگیزه گرفتم

سهراب مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل تربیت‌بدنی و رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری که در خوزستان برگزار می‌شود، بازدید کرده و در جریان وضعیت تمرین‌های من قرار گرفتند.

وی با ابراز رضایت از حرکت صورت گرفته، افزود: حضور افشین ملایی در تمرین‌های تیم ملی انگیزه مضاعفی برای موفقیت در آینده به من داد.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی وزنه‌برداری که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات وزنه ‌رداری قهرمانی آسیا قرار گرفته است، در این‌باره تأکید کرد: بعد از مدتی که از تیم ملی دور بودم، مسابقات آسیایی میدان مناسبی برای محک زدن توانایی‌هایی من است و امیدوارم در این مسابقات نتیجه خوبی را کسب کنم.

وی ادامه داد: در مسابقات آسیایی دوره گذشته وزنه‌های بدی را زده و مقام پنجم را کسب کردم، این نتیجه بد موجب شد تا کورش باقری مرا از اردوی تیم ملی حذف کند.

مرادی افزود: در مسابقات باشگاه‌های آسیا توانستم جبران مافات کنم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم، بنابراین این‌بار قدر موقعیت را بهتر می‌دانم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول