اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

جمهوری اسلامی شیوه مدرنی از مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران شیوه جدید و مدرنی از مردم سالاری دینی را به مردم جهان عرضه کرد حکومتی که پژواک آن اکنون در قالب بیداری اسلامی در جهان طنین افکن شده است.

جمهوری اسلامی شیوه مدرنی از مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده ظهر امروز در جلسه با کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مسئولان ستاد آنها نحوه برگزاری انتخابات و بایدها و نبایدها انتخاباتی را تشریح کرد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شیوه جدید و مدرن از مردم سالاری دینی را به مردم جهان عرضه کرد حکومتی که پژواک آن اکنون در قالب بیداری اسلامی در جهان طنین افکن شده و اکنون چشم ملت‌های آزاد و رها شده از استبداد و استکبار به ایران اسلامی دوخته شده است.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: انتخابات تبلور مردم سالاری دینی است نظامی که بر مبنای آرای مردم و مستظهر به حمایت مردم باشد همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تحریم و تهدیدی نگران نمی‌شود و با حمایت مردمی که پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تمام موانع و مشکلات را پشت سر می‌گذارد و در دنیای پر تلاطم امروز خود را به قله‌های پیشرفت و افتخار می‌رساند.

امینی‌زاده ادامه داد نظام مقدس جمهوری اسلامی به الگوی مقاومت و پیشرفت در جهان تبدیل شده است و دشمنان با دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف و مضحک می‌خواهند جلو حرکت مردم ایران را بگیرند و در پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی خللی ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات موقعیت و زمان مناسبی است تا مردم با حضور در پای صندوق‌های رای اتحاد و همبستگی خود را بار دیگر در مقابل چشمان جهانیان اثبات و با حضور حماسی و باشکوه خود جهانی را به تحیر و تحسین وادار کنند.

فرماندار بندرعباس با تشکر از حضور کاندیداها و نمایندگان آنها اضافه کرد: از کاندیداهای انتظار داریم طبق منشور اخلاقی انتخابات رفتار نمایند و با همکاری با فرمانداری و نمایندگان شورای اجرایی و نظارت بستر مناسب برای حضور مردم و انتخاب صحیح آنها فراهم آورند.

این مسئول ادامه داد: از کاندیداها می‌خواهیم از هرگونه رفتاری که موجب تنش در جامعه می‌شود پرهیز کنند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که قانون در اختیار آنها قرار داده ظرفیت و قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود را به مردم ارائه تا مردم بتوانند با دقت کاندیداهای مطلوب خود را انتخاب کنند.

امینی‌زاده همچنین خطاب به کاندیداها گفت: در انتخاب مسئولان ستادها و اعضاء ستاد خود را با دقت عمل انتخاب نمایند و سعی کنید افراد موجه و خوشنام را به عنوان اعضا ستادهایتان معرفی کنید.

وی در پایان با تشکر از حضور کاندیداها و مسئولان ستاد آنها اظهار امیدواری کرد با بسترسازی مناسب زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم آوریم و بار دیگر ایران اسلامی را به عنوان نظام مبنی بر مردم سالار دینی به الگوی برای کشورهای مسلمان تبدیل نمایم.

در پایان کاندیداها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای هر چه بهتر انتخابات و رعایت اخلاق انتخاباتی متقابل کاندیدها نسبت به هم و بالسویه استفاده کردن از مکان‌های تبلیغاتی که شهرداری در نقاط مختلف شهر در اختیار آنها می‌گذارد به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه ارائه کردند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول