اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماه نخست سال جاری رخ داد

اجرای 5 طرح ویژه نظارتی در سطح بازار

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از تشکیل یک‌هزار و 572 پرونده تخلف در جریان بازرسی‌های صورت گرفته خبر داد و گفت: 5 طرح ویژه نظارتی در سطح بازار اجرا می شود.

اجرای 5 طرح ویژه نظارتی در سطح بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، الیاس جویبان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه خراسان‌جنوبی به بیان گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و اظهار داشت: در 11 ماهه گذشته 84 هزار و 51 مورد بازرسی از صنوف مختلف توسط بازرسان این مجموعه با همکاری مجمع امور صنفی استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تعداد یک‌هزار و 572 پرونده تخلف تشکیل شده در استان دارای ارزش ریالی به میزان 63 میلیارد و 612 میلیون ریال بوده است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی به طرح‌های نظارتی ویژه این مجموعه که از سال گذشته تاکنون اجرا شده اشاره کرد و گفت: دو ماه پیش از آغاز هدفمندی یارانه‌ها طرح ویژه نظارتی هدفمندی یارانه‌ها اجرا شد.

*اجرای 5 طرح ویژه نظارتی در سطح بازار

جویبان ادامه داد: همچنین طرح‌های نظارتی نوروز 90، کمیت و کیفیت کالا، بازگشایی مدارس و طرح ویژه نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان نیز با همکاری مجمع امور صنفی استان انجام شده است.

وی افزود: در مجموع این طرح‌ها 99 هزار و 617 مورد بازرسی انجام شده و یک‌هزار و 677 پرونده تخلف نیز به ارزش ریالی 93 میلیارد ریال شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

*ثبت 3006 مورد گزارش مردمی در سامانه 124

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی اظهار داشت:‌ همچنین 3 هزار و 6 مورد گزارش مردمی نیز از طریق سامانه 124 به این مجموعه ارسال شده است.

جویبان ادامه داد: از این تعداد گزارش 2 هزار و 423 مورد به صورت تلفنی، 343 مورد حضوری و 240 مورد به صورت کتبی بوده است.

وی افزود: همچنین از تعداد گزارشات ارسالی به این مجموعه 2 هزار 953 مورد قابل پیگیری بوده است که از این تعداد 370 پرونده تخلف تشکیل شده و 29 پرونده نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول