اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه هنری ایلیا خبر داد:

برگزاری فستیوال نمایش‎های خیابانی در گناوه

خبرگزاری فارس: مدیر گروه هنری ایلیا گفت: به همت شهرداری، با مصوبه شورای اسلامی شهر گناوه و با همکاری گروه هنری ایلیا فستیوال نمایش‎های خیابانی در سطح شهر گناوه اجرا می‎شود.

برگزاری فستیوال نمایش‎های خیابانی در گناوه

محمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این فستیوال در راستای ترویج فرهنگ صحیح  شهروندی برگزار می‎شود.

وی افزود: این فستیوال با اجرای نمایش خیابانی موتور هزار در محل پارک هنرمندان گناوه و در حضور خیل عظیم مردم و با اجرای نمایش خیابانی موتور هزار آغاز شده است.

مظفری ادامه داد: قرار است این فستیوال تا پنجم اسفند ماه ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: این فستیوال به مدت یک هفته و با همکاری هنرمندان گروه تئاتر ایلیا و همچنین همکاری کارکنان شهرداری بندر گناوه از جمله پرسنل اجرائیات شهرداری برگزار می‎شود.

مدیر گروه هنری ایلیا یادآور شد: در این فستیوال بیش از 30 اجرای عمومی در نقاط مختلف شهر گناوه از جمله پارک ساحلی خور، پارک هنرمندان، خیابان ساحلی، بازار، مجتمع‌های مختلف تجاری، مدارس، مراکز فرهنگی، و...برگزار می‎شود.

وی بیان کرد: نویسنده و کارگردان این نمایش‎ها محمد مظفری است و موضوع آنها در ارتباط با مسائل مختلف شهرنشینی نظیر بازیافت زباله، فرهنگ رانندگی، سد معبر و... است.

مظفری گفت: در این نمایش‎ها تعداد 20 نفر از هنرمندان شهر گناوه حضور دارند که همه روزه در نقاط مختلف شهر گناوه به اجرای برنامه می‎پردازند.

وی افزود: این برنامه که با نظارت مستقیم شهردار برگزار می‌شود با استقبال خوب شهروندان گناوه‎ای مواجه شده است.

مظفری اضافه کرد: سرپرست و دستیار کارگردان، صادق نیک پرست است و مهرداد محسنی، صادق نیک‌پرست، رضا رحمانی، علیرضا نیک‌روش، حسین خدری، علیرضا سیفی، خداکرم جوهری و منصور حیاتی بازیگران این نمایش‎ها هستند.

وی ادامه داد: مجید مظفری، حسین غلامی و نعمت‌الله مقدس‌زاده عکاسان این کار هستند و حاج محمود دشتی‌زاده، نعمت‌الله مقدس‌زاده، بابک بجلی، سید محمد موسوی و داوودی دیگر همکاران این مجموعه به شمار می‎روند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول