اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

پیشگیری از مصرف مواد مخدر در زنجان پر رنگ‌تر از مقابله است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: جنبه پیشگیری از مواد مخدر در استان زنجان پر رنگ‌تر از مقابله و درمان است.

پیشگیری از مصرف مواد مخدر در زنجان پر رنگ‌تر از مقابله است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی پیش از ظهر امروز در کار گروه مبازره با مواد مخدر در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اظهار داشت: با تشکیل شورای مبازره با مواد مخدر، اقدامات خوبی در زمینه کاهش مصرف این مواد در استان زنجان صورت گرفته است.

وی بهترین و فعال‌ترین کمیته را کمیته فرهنگی پیشگیری دانست و گفت: با توجه به اقدامات این کمیته و مصوبات آن برگزاری جلسات به صورت دوره‌ای در ادارات استان از اقدامات قابل توجه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر مطرح کردن مسائلی در زمینه پیشگیری از اعتیاد در کلاس‌های دانشگاه اظهار داشت: مواد مخدر یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه است که به عنوان تهدید ملی به شمار می‌رود.

وی زنجان را در مقایسه با سایر استان‌ها یکی از 14 منطقه پاک کشور در زمینه مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: جنبه پیشگیری در استان زنجان پر رنگ‌تر از مقابله و درمان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تحقق شعار شهر بدون اعتیاد را برای استان از برنامه‌های این شورا اعلام کرد و گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در تلاش است با اقدامات خود به این مهم دست یابد.

وی در پایان کم کردن شکاف در بین خانواده‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر را از عوامل موثر در کاهش مصرف مواد مخدر در جامعه عنوان کرد.

برگزاری جلسه آتی کمیته با حضور اعضا در شهرستان ابهر، ارائه برنامه تکمیلی دستگاه‌ها و ارسال آن به دبیرخانه این کمیته تا پنجم اسفند ماه سال جاری در راستای تکمیل سند پیشگیری جامع اولیه شورای مبارزه با مواد مخدر از جمله مهم‌ترین مصوبات این کمیته بود.

گفتنی است، برگزاری همایش جامعه سالم و بدون اعتیاد در هشتم اسفند ماه سال جاری همزمان با کلنگ زنی ساختمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و احداث مهمان سرای سلطانیه از برنامه‌های آتی کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

لازم به ذکر است در بخش دیگری از این جلسه اعضای کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر با ارائه پیشنهادات نظیر برگزاری کلاس‌های آموزش زبان های خارجه و برگزاری مسابقات ورزشی در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان به ویژه سربازان نظام وظیفه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول