اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

تخریب، جایگاهی در نظام اسلامی ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه تخریب جایگاهی در نظام اسلامی ندارد گفت: انتخابات تجلی وحدت، شور و شعور مردم است.

تخریب، جایگاهی در نظام اسلامی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک اظهار داشت: انتخابات همچنین جلوه حضور مردم و شکست دشمنان اسلامی است و یکی از مولفه‌های اقتدار کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام تبلیغات انتخاباتی نامزدها گفت :فرصت تبلیغات انتخاباتی باید به فرصتی برای تقویت استقلال کشور و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمن تبدیل شود و روح امید، نشاط و حماسه را در جامعه رواج دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی بر پرهیز از تخریب، تهمت، افترا و افشای مسائل شخصی در سایت‌ها و رسانه‌ها و مجالس و محافل تاکید کرد و افزود: این امر علاوه بر اینکه گناه است تخلف انتخاباتی نیز به شمار می‌آید و نباید کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از هر راه به مقصد برسند، بلکه باید راه اسلامی و اخلاقی را پیگیری کنند چرا که تهمت و شایعه‌سازی جایگاهی در نظام اسلامی ندارد.

مقدسی با تاکید بر اینکه تبلیغات باید متناسب با اخلاق انتخاباتی باشد، ادامه داد: نامزدهای انتخابات نباید خود را وامدار و مدیون صاحبان قدرت و ثروت کنند، زیرا در نظام اسلامی اگر نماینده‌ای وامدار جریان و گروه و قدرتی باشد، نمی‌تواند در دفاع از ارزش‌ها و خواست مردم حرکت کند، علاوه بر این مصرف از بیت‌المال گناه مضاعف است.

وی با اشاره به اینکه اخلاق انتخاباتی بخشی از انتخابات است و کسانی که قدرت و موقعیت اجتماعی، هدف نهایی آنها باشد، اخلاق برایشان ارزشی ندارد‌ گفت: هدف و غایت فعالیت سیاسی این افراد رسیدن به قدرت، موقعیت و پست و مقام است، اما کسانی که سیاست و رسیدن به قدرت و موقعیت در نظرشان وسیله‌ای برای خدمت کردن و رضای خداوند و خلق است به طور قطع نمی‌توانند به اخلاق بی‌اعتنا و بی‌توجه باشند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با تمجید از اقدام دولت در قطع صادرات نفت به شش کشور اروپایی افزود: اقدام دولت در قطع صادرات نفت ایران به اروپا موجب می‌شود اروپایی‌ها نیز تاوان تحریم نفتی ایران را بپردازند، کشور ما در فروش نفت هیچ مشکلی ندارد و مشتریان زیادی برای خرید نفت ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته وی دشمنان می‌خواهند از طریق تحریم بر ملت ایران فشار وارد کرده تا از آرمان‌های خود عقب‌نشینی کنند.

مقدسی با اشاره به قطعنامه اخیر ضد کشور سوریه در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: قطعنامه علیه سوریه هیچ کمکی به ایجاد صلح و امنیت در این کشور نمی‌کند، امیدواریم هر چه زودتر آرامش به سوریه باز گردد، چرا که طولانی شدن بی‌ثباتی و آشوب در سوریه به بی‌ثباتی در خاورمیانه منجر خواهد شد و افزایش خشونت در منطقه در نهایت خدمت به منافع رژیم صهیونیستی بوده و بر خلاف مصالح مسلمانان و جهان عرب محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: در شرایطی که همه باید در جهت یافتن یک راه حل جامع، موثر و عملی برای حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران جاری در سوریه حرکت کنند، این قطعنامه با شکل کنونی آن نمی‌تواند ما را به این هدف برساند.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول