اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

احداث پارک جدید در مجاورت بازار ماهی‌فروشان آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از احداث یک پارک جدید در مجاورت بازار ماهی‌فروشان در این شهرستان خبر داد.

احداث پارک جدید در مجاورت بازار ماهی‌فروشان آبادان

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان درخصوص وضعیت بازار ماهی‌فروشان آبادان اظهار داشت: برای ساماندهی بازارچه ماهی‌فروشان آبادان پیمانکار را انتخاب کرده و مصالح مورد نیاز هم تهیه شده‌ است.

وی افزود: کسبه مشغول به کار در این بازارچه به تعطیلی آن قبل از نوروز رضایت نمی‌دادند و ما در راستای جلب رضایت شهروندان ناچار کار بازسازی بازار ماهی‌فروشان را به بعد از تعطیلات موکول کردیم زیرا از طرفی ساخت و ساز در بازارچه با وجود ماهی‌های در حال فروش به سلامت و بهداشت آنها لطمه وارد می‌کرد.

شهردار آبادان با اشاره به ضررهای زیادی که پیمانکار این پروژه به دلیل تأخیر در انجام کار متحمل شده‌ است تصریح کرد: ترمیم‌های لازم را در زمان آغاز پروژه به صورت امانی انجام خواهیم داد.

شیرازی ادامه داد: به خاطر هجوم زیاد مردم و مهمانان نوروزی در تعطیلات سال نو مقرر شد که تا آن زمان تنها مقداری از تعمیرات جزئی و لکه‌گیری‌ها را انجام داده و تعمیرات اصلی را به بعد از نوروز 91 موکول کنیم.

وی در ادامه به پارکینگی در مجاورت بازار ماهی‌فروشان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل پارکینگ مجاور بازار ماهی‌فروشان به یک پارک کاملاً زیبا انجام شده و در نتیجه برای جایگزینی پارکینگ سکوی زباله رو به روی بازار را تبدیل به پارکینگ خواهیم کرد.

شهردار آبادان افزود: بعد از احداث پارک جدید یک تندیس بزرگ سرو انقلاب هم به یاد شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران در این پارک نصب خواهد شد.

شیرازی در ادامه به بحث انتقال فروشندگان از بازارچه عرضه موادغذایی در ایستگاه هفت به بازارچه جدید اشاره و خاطرنشان کرد: بحث انتقال از بازارچه ایستگاه هفت بیش از 10 سال است که ادامه دارد و مغازه‌ها برای واگذاری قیمت‌گذاری شده‌اند اما با توجه به ادعای کسبه در خصوص عدم بازدید کارشناسان دادگستری برای ارزش‌گذاری مغازه‌های قدیمی این مسئله هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی در پایان با اشاره به احداث بازارچه خوداشتغالی بانوان گفت: این بازارچه برای ارزش دادن به بانوان و کمک به آنها در همکاری اقتصادی در خانواده‌ها احداث شده و مغازه‌ها در حال واگذاری هستند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول