اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد

جلوگیری از تورم 30 درصدی قیمت مسکن

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور از ساخت 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی مهر در کشور خبر داد و گفت: با ساخت این میزان مسکن از ورود تورم 30 درصدی قیمت مسکن جلوگیری شد.

جلوگیری از تورم 30 درصدی قیمت مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدرضا رحیمی صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن مهر سقز اظهار داشت: خوشبختانه با ساخت 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی مهر در کشور از ورود تورم 30 درصدی مسکن به بازار اقتصاد کشور جلوگیری شده است.

به گفته وی با ساخت و ساز جهشی و روند رو به رشد واحدهای مسکونی مهر در کشور یک حرکت جهادگونه در عرصه سازندگی و اقتصاد کشور ایجاد شده است.

* سهمیه 60 هزار مسکونی مهر در کردستان

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه سهمیه استان کردستان از مسکن مهر بیش از 60 هزار واحد است افزود: طی امروز و فردا 8 هزار و 678 واحد از این میزان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند.

رحیمی خاطر نشان کرد: امیدواریم تمام سهمیه استان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی تحقق یابد و این پروژه‌ها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی خطاب به مردم شهرستان سقز گفت: در جریان این سفر پروژه‌های بسیاری در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که کارخانه سیمان از مهم‌ترین طرح‌های در دست افتتاح در این شهرستان است.

معاون اول رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: امیدواریم با ساخت این واحدهای مسکونی و اختصاص اعتبارات جهشی به استان کردستان شاهد حذف چهره محرومیت از استان باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول