اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام:

توسعه زیرساخت‌های ایلام مهم‌ترین اولویت کاری است

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت: توسعه زیرساخت‌های استان ایلام مهم‌ترین اولویت کاری بنده است که اگر به عنوان نامزد انتخابات نهم از سوی مردم شریف ایلام برگزیده شوم به اجرایی شدن آن اهتمام می‌ورزم.

توسعه زیرساخت‌های ایلام مهم‌ترین اولویت کاری است

روح‌الله ناصرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به نظر بنده اولویت اول ایلام توسعه زیرساخت‌‌هاست. سهم زیادی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به این امر معطوف شده که خود مؤید نیاز استان به توسعه همه جانبه‌ در حوزه زیرساخت است.

وی افزود: راه‌های ارتباطی استان با توجه به شرایط جغرافیایی نیازمند تحول اساسی است و می‌توان این مشکلات را با تدبیر و تدوین برنامه‌های عملیاتی تا حدود زیادی مرتفع کرد.

ناصرزاده ادامه داد: ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی است که با استفاده برنامه‌محور از این ظرفیت‌ها می‌توان به توسعه استان شتاب بخشید.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌هایی انحصاری مانند ذخایر نفت و گاز است که با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان ایلام گام‌های اساسی می‌توان برداشت.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت: افزون بر این استان ایلام دارای مصوبات ویژه‌ای در سفرهای استانی هیئت دولت است که با اجرایی شدن این مصوبات بخش عمده‌ای از مشکلات مردم برطرف می‌شود و این تنها نیازمند توجه مدیران و مسئولان امر است.

این نامزد انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در استان ایلام تصریح کرد: احداث سد، راه، پالایشگاه، نیروگاه، سیستم انتقال آب، آبیاری و زهکشی و... همگی مثال‌هایی از نیازهای زیرساختی استان ایلام است.

وی بیان داشت: تعریف طرح‌های دارای توجیه اقتصادی، جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی و مدیریت کارآمد راهی برای رفع معضلاتی نظیر بیکاری در کوتاه مدت و ایجاد اشتغال مولد به عنوان راه حل بلند مدت آن است.

ناصرزاده ادامه داد: استان ایلام باید در این راستا رشد جهش‌گونه داشته باشد که این امر نیازمند توجهی ویژه‌ از سوی مسئولان امر است.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت: بنا بر سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی، کشور ایران باید در سال 1404 به کشوری با جایگاه نخست در منطقه تبدیل شود و این مهم نیازمند رشد همه‌جانبه در تمام محورهای مورد تاکید سند چشم‌انداز است.

وی ادامه داد: در این راستا تعیین سهم استان ایلام در رشد مورد نظر و اجرایی کردن آن در قالب برنامه‌های توسعه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این نامزد انتخاباتی افزود: پیگیری استفاده از امتیازهای انحصاری استان نظیر مرز بین‌المللی مهران، ایجاد قطب‌های علمی و دانشگاهی، ایجاد اشتغال مولد، کشاورزی و دامپروری، ورزش استان، مسائل بانوان و... از محورهای اصلی برنامه‌های اینجانب خواهد بود.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت: بنده اهل استان ایلام، متولد بهمن 1354 و دارای مدرک دکترای عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران هستم.

ناصرزاده تصریح کرد: سابقه حضور در دانشگاه تکنیکی دانمارک در دوره تحقیقاتی و دوره تکمیلی در دانشگاه ترنتو ایتالیا داشته‌ام و بر این اساس به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و به زبان‌های دیگر از جمله فرانسه آشنایی دارم.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در استان ایلام گفت: معاونت فنی مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) - "نوح"، معاون فنی احداث بزرگ‌ترین بندر پتروشیمی در خاورمیانه واقع در منطقه عسلویه، مدیر کنترل پروژه احداث بزرگراه سرخه‌حصار در شرق تهران، عضو تیم مذاکره کننده در عقد قراردادهای طرح و ساخت و جذب سرمایه‌گذاری خارجی از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان و... از سوابق حرفه‌ای اینجانب است.

وی اذعان داشت: طی دوره مدیریت اجرایی MBA، دوره‌های تعالی سازمان، فنا‌وری اطلاعات برای مدیران، دوره‌های کنترل پروژه و... از دیگر سوابق اینجانب است.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول