اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

وزنه‌برداران برتر ایلامی شناخته شدند

خبرگزاری فارس: وزنه‌برداران برتر مسابقات انتخابی ایلام صبح امروز در سالن ورزشی سرابله شناخته شدند.

وزنه‌برداران برتر ایلامی شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام رئیس هیئت وزنه‌برداری استان ایلام در حاشیه اتمام این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این رقابت‌ها 100 نفر از وزنه‌برداران شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر با هم به رقابت پرداختند.

جواد رازی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان محمدمعین مرادحاصلی موفق به کسب عنوان برتر این دوره‌ از رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز حمید سلطانقلی، مبین اکبریان، سامان اسدزاده، مالک حیدری و محمدرضا شریف‌زادی موفق به کسب عنوان‌های برتر این دوره از رقابت‌ها شدند.

این مسئول اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز سامان نجاتی، رضا احسانی، مهدی ناصری و رضا دانش‌پور توانستند عنوان‌های برتر را از آن خود کنند.

رازی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز علی جباری، محمد خیدانی، یحیی نوری و بهزاد کرم‌پور مقام‌های نخست اوزان مختلف را به دست آوردند.

وی ادامه داد: این مسابقات با هدف شناسایی ورزشکاران برتر استان برای اعزام به مسابقات قهرمان کشوری در این استان برپا شده است.

این مسئول اضافه کرد: به زودی زمان و مکان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمان کشوری از سوی رسانه‌های استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول