اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پذیرش و ثبت نام دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد

15 اسفند آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب

خبرگزاری فارس: مسئول پذیرش و ثبت‌نام دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی از ثبت‌نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تا 15 اسفندماه در این دانشگاه خبر داد.

15 اسفند آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب

علیرضا مقدم امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد طلاب از 25 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 15 اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این آزمون‌ها در 10 رشته ادیان ابراهیمی، ادیان غیر ابراهیمی، دین شناسی، فلسفه هنر، شیعه شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب کلامی، مذاهب فقهی و تصوف و عرفان اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول پذیرش و ثبت‌نام دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون تنها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: داوطلبان در مهلت اعلام شده می‌توانند برای ثبت نام در این آزمون به سایت اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی www.urd.ac.ir  مراجعه و کد رهگیری ثبت نام را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: کارت شرکت در این آزمون ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ۹۱ از ساعت ۸ تا ۱۶ توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب توزیع خواهد شد.

مقدم با اشاره به شرایط شرکت در این آزمون ادامه داد: این آزمون مخصوص طلابی برگزار می‌شود که سطح دو حوزوی را به اتمام رسانده و تا پیش از مهر ماه سال ۹۱ منعی در صدور مدرک سطح دو این افراد وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که دارای مدرک کارشناسی معتبر از دانشگاه‌های کشور باشند، در صورتی که طلبه بوده و لمعتین را تمام کرده باشند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

مسئول پذیرش و ثبت‌نام دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به برنامه دانشگاه ادیان و مذاهب برای پذیرش دانشجوی خارج از کشور گفت: آن دسته از طلاب خارجی که بنابر ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعی در پذیرششان نباشد و شرایط ثبت‌نام را داشته باشند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: این آزمون پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه سال 91 در دو مرحله کتبی و مصاحبه برگزار می‌شود و پس از اعلام نتایج آزمون کتبی در مرداد ماه سال ۹۱، معادل سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه، از قبول‌شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می‌آید.

مقدم ادامه داد: از هر سه نفر که در آزمون کتبی پذیرفته شده‌اند، طبق نتایج مصاحبه یک نفر وارد دانشگاه ادیان و مذاهب می‌شود و از اول مهر ماه سال آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول